- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He must have been trolling... right? RIGHT!?Hoorde vanmiddag ook een leuke in de sportschool:
'Ik wil groeien! Maar van eten groei ik toch niet, dus ik doe nu gewoon aan krachttraining.'
..
Hoorde vanmiddag ook een leuke in de sportschool:
'Ik wil groeien! Maar van eten groei ik toch niet, dus ik doe nu gewoon aan krachttraining.'
..
Ik ga binnenkort dood door 3 eieren per dag, volgens mijn moeder. Dit zegt ze terwijl ze een glas wijn drinkt.

Beste uitspraak ooit, zelfs al heb ik mentale problemen met mezelf.
Vandaag gehoord; van een kerel; die 1 weekje naar de gym is geweest vorig jaar, smal en schraal, typisch pet-mans. Tegenover ik, die al 2,5 jaar vollebak traint, en eet, ect...
"Ik zen breeier als u ze gast"
Haha, iedereen lach strijk.
Moest ik gewoon ff posten.
breeier is bij ons een uitspraak, die wilt zeggen dat je BREDER en GESPIERDER bent
[Br-ej-er]
breien kan hij beter, dat heb ik nl nooit geleerd.

Was aan het praten over m'n krachtstats, komt m'n zusje:
''Zoveel gewicht mag je helemaal niet op jou leeftijd doen!''
''Waarom niet, staat dat in het wetboek van strafrecht?''
''Het mag gewoon niet!''
![]()
xDVandaag was weer een super irritante kerel op school bezig. Elke dag zegt hij wel ik eet echt suuuper veel, maar kom niet bij. Maar vandaag bleef hij er echt de hele tijd over doordrammen. Hij was heel de pauze van een half uur erover bezig. En dan zo ja ontbijt eet ik niet, 's middags 4 boterhammetjes na school veeeel koeken en 's avonds echt heeel veel avondeten. Werd er echt pissed van en wou in discussie gaan, maar ja tegen zo'n mensen is het net dat je tegen de muur discussieert
Je moet gewoon aardig ja knikken, er wat mee lachen, en voor de rest links laten liggen lol.
"sinds ik koekjes eet, gain ik de fat-ass van mn leven" srs
Vandaag was weer een super irritante kerel op school bezig. Elke dag zegt hij wel ik eet echt suuuper veel, maar kom niet bij. Maar vandaag bleef hij er echt de hele tijd over doordrammen. Hij was heel de pauze van een half uur erover bezig. En dan zo ja ontbijt eet ik niet, 's middags 4 boterhammetjes na school veeeel koeken en 's avonds echt heeel veel avondeten. Werd er echt pissed van en wou in discussie gaan, maar ja tegen zo'n mensen is het net dat je tegen de muur discussieert