Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niveau ligt weer is hoog daar
(zal wel niet iemand die een beta-studie doet gezegt hebben of wel?)

).
graag gedaanIk heb rond half 5 getraind met een vriend van me.. nogal ecto en traint bijna niet. Desalniettemin wel gezellig hoor, maar ik was de deadlift oefening op een apparaat aan het doen(barbells waren allemaal bezet) Hij zegt opeens bloedserieus:
Maar waarom train je je rug dan?.. die zie je toch helemaal niet
Ik moest lachen en zei: Je traint alles of je traint niets. Alles moet in proportie blijven.
Een semi-buffe dude die 2 apparaten verder zat hoorde het, keek me aan en stak z'n duim omhoog.
**** Yea

Trainer in gym vandaag (geen verkapte kijk mij beest zijn) Alleen echt brede jongens doen triceppushdowns 30kg+ ik doe normaal 35kg/40kg loopt ie te zeiken dat me rug een beetje schuin gaat. Ook me skulls liggen volgens mij veel te hoog na 1.5 jaar training namelijk 10x37.5kg ! wordt hier zo ziek van.
Ikzelf probeer het zo lang mogelijk in te houden zodat het echt om kilo's gaat.
OT:
Ik: mam waar heb je mijn whey gelaten.
Zij: weg, je gebruikt te veel, is niet goed voor je en te duur, voortaan maar een keer per dag.
Ik: jah gvd hoe moet ik dan aan mijn snelle eiwitten komen
Zij: pak een banaantje met een glas melk.
Maken jullie je trouwes maar geen zorgen ik had die whey binne 5 minute gevonden en toen ze het weer af wou pakken heb ik even flink op haar pas geopereerde knie gestampt![]()
die creatine is cker zun hele voedingschemanet in de supermarkt met 1 van de medewerkers:
hij: Ik train al 2 jaar met creatine en bankdruk nu 60 kilo!!!!
Ik: Ha, train 3 maanden en zit op 80
Hij: Heus jij zit zeker pilletjes te slikken?
ik: Nee hoor, ga voor de 100kg!
Hij: 100kg is echt niet te halen zonder aan de rotzooi te gaan!
Hoop dat je trollt want anders ben je echt verrekte teringmongool, die vrouw heeft je opgevoed.

fail.die creatine is cker zun hele voedingschema
---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
man natuurlijk was dat laatste getrollt, het klopte tot het knie trap gedeelte, als je dat serieus neemt heb ik een nieuwe quote voor je handtekening.
'duidelijk dat thomastog's intellect ver onder dat van de gemiddelde dbbér uitzakt' Russian Bear
Mijn opvoeding stelde trouwens weinig voor
ok nu is het goed.
die creatine is cker zun hele voedingschema
---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
man natuurlijk was dat laatste getrollt, het klopte tot het knie trap gedeelte, als je dat serieus neemt heb ik een nieuwe quote voor je handtekening.
'duidelijk dat thomastog's intellect ver onder dat van de gemiddelde dbbér uitzakt' Russian Bear
Mijn opvoeding stelde trouwens weinig voor

Ach jah, ik geef het toe dus er zal wel hoop voor me zijn
OT: kwam laatst iemand tegen die ook fitnest, en die vraagt. Hoeveel gewicht doe jij? Ik: Waarmee? Hij: hoezo waarmee? Ik: doe jij alles met het zelfde gewicht? Hij: Ja