Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

die creatine is cker zun hele voedingschema

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

:trollface:

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

man natuurlijk was dat laatste getrollt, het klopte tot het knie trap gedeelte, als je dat serieus neemt heb ik een nieuwe quote voor je handtekening.
'duidelijk dat thomastog's intellect ver onder dat van de gemiddelde dbbér uitzakt' Russian Bear

Mijn opvoeding stelde trouwens weinig voor

Wat zit je nou stoer te doen, jij laat je whey afpakken door je mammie op 19jarige leeftijd.

ownedconnectfour-Moz.jpg

catfighting.jpg

3036839033_cf33ba1e81.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol

Als jij hetzelfde squat en deadlift als dat je curlt wens ik je veel succes met je progressie.
Hij had wel un dikke jas aan dus ik kon hem niet goed bekijken, mischien zijn al zijn spieren zwaar buiten proportie ten opzichten van elkaar, zal het hem is vragen als ik hem weer eens zie

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Wat zit je nou stoer te doen, jij laat je whey afpakken door je mammie op 19jarige leeftijd.
Wat nauw, ik heb um toch weer terug gepakt:mad:

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Tja misschien dat deze foto van hem het wat verduidelijkt waarom zn ma hem aan kan
Jah vit maar weer op de nieuweling die niet zo lang traint maar toch zijn stats laat zien. De moederfoto zit er verassend dicht bij.

Laatst bewerkt:
Laatst ontvangen karma (Bekijk alles)
Topic Datum Ontvangen van Opmerking
Citaten van verstandlozen za 27 nov 2010 15:27 Russian Bear jou moeder vond me wel stoer toen ik haar vorige week in de kont doete

Wat ben je toch een gangster he russian bear.

Laatst ontvangen karma (Bekijk alles)
Citaten van verstandlozen za 27 nov 2010 15:27 Russian Bear jou moeder vond me wel stoer toen ik haar vorige week in de kont doete

Wat ben je toch een gangster he russian bear.
thnx

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

mijn moeder is zo verstandloos om te denken dat whey anabool is, past toch goed in dit topic? En dan mij afzeiken, zelf ook een beetje zwak

thnx

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

mijn moeder is zo verstandloos om te denken dat whey anabool is, past toch goed in dit topic? En dan mij afzeiken, zelf ook een beetje zwak

Ging er om dat je haar 'n trap gaf.

Vechten! Vechten!

Nee, je bent gewoon zielig. Beetje stoer doen over je moeder, terwijl je niet de ballen hebt om te zeggen dat ze van je spullen af moet blijven. Maar bedankt voor je karma, 4punten maar liefst:)

Misschien is het verstandiger wat minder te posten in dit topic "Russian Bear", je bent een soort van wit ruis dat je op de achtergrond hoort terwijl je een aardige cd zit te luisteren. Heel storend ook al stelt het eigenlijk niets voor.

Nee, je bent gewoon zielig. Beetje stoer doen over je moeder, terwijl je niet de ballen hebt om te zeggen dat ze van je spullen af moet blijven. Maar bedankt voor je karma, 4punten maar liefst:)
Graag gedaan, laten we er dan maar ovr ophouden;)

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Misschien is het verstandiger wat minder te posten in dit topic "Russian Bear", je bent een soort van wit ruis dat je op de achtergrond hoort terwijl je een aardige cd zit te luisteren. Heel storend ook al stelt het eigenlijk niets voor.
Ik krijg zat karma voor dit topic dus zo vervelend zal ik nu ook weer nie gevonden worden. En wie ben jij om zo iets te zeggen? jij heb alleen maar ruzie op dit forum.

Graag gedaan, laten we er dan maar ovr ophouden;)

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Ik krijg zat karma voor dit topic dus zo vervelend zal ik nu ook weer nie gevonden worden. En wie ben jij om zo iets te zeggen? jij heb alleen maar ruzie op dit forum.

Er is een verschil tussen ruzie en een discussie hebben met iemand.

Je karma zal ook wel meevallen ;)

thnx

Whey is anabool. Anders was het katabool en werkt het spierafbrekend.

Er is een verschil tussen ruzie en een discussie hebben met iemand.

Je karma zal ook wel meevallen ;)
Nee die gast heeft echt zware ruzies.

Citaten van verstandlozen vr 26 nov 2010 15:52, voor je squatten in de sauna grap, vergeet vaak om karma te geven:')
Citaten van verstandlozen do 25 nov 2010 09:16, Moet elke keer lachen als ik deze lees :D
Citaten van verstandlozen do 25 nov 2010 00:32, braaf beertje
Citaten van verstandlozen wo 24 nov 2010 18:14, lol

Een deel van de karma van dit topic.

Nee die gast heeft echt zware ruzies.

Citaten van verstandlozen vr 26 nov 2010 15:52, voor je squatten in de sauna grap, vergeet vaak om karma te geven:')
Citaten van verstandlozen do 25 nov 2010 09:16, Moet elke keer lachen als ik deze lees :D
Citaten van verstandlozen do 25 nov 2010 00:32, braaf beertje
Citaten van verstandlozen wo 24 nov 2010 18:14, lol

Een deel van de karma van dit topic.

Zou jij meevechten in... za 27 nov 2010 14:46 rotjoch haha
Studievertraging? 3000... vr 26 nov 2010 22:24 benchMarc You need nerds like me!
Wat te doen met oud en... vr 26 nov 2010 22:02 vrounieluutje :D
kuren? ooit of nooit? vr 26 nov 2010 21:36 BearelleJonas Wat ben je van plan? Kan je eventueel pics bijhouden? We gelijken imo goed op elkaar qua bb'ing methodes en aangezien jij zegt dat ik jouw lichaamsbouw heb ben ik wel erg benieuwd wat het met je doet :)
Wat te doen met oud en... vr 26 nov 2010 18:49 Kersenpit nice

Terug
Naar boven