AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Welke school? Ik kom ook uit ww.

OT: Vandaag in de gym kwam er een meisje naar mij toe(ja er trainen klassen van de verzorging opleidingen in onze gym dus veel meisjes...) en wees naar mijn triceps, en zei: wat is dat voor kuiltje in je arm?:ozucht.

Gemiste kans kerel. Ze zocht duidelijk toenadering :).

"ik train geen benen want door grote benen oogt je lul kleiner" - TechN9ne 2010

Ik: Vreemd. Ik heb gisteren redelijk zwaar gefaald op de bench press en ben niet stijf in mijn borst.
Moeder: Dat betekent dat je dan de oefening juist hebt uitgevoerd!
Ik: Hoe bedoel je?
Moeder: Ja, toen ik nog aerobic deed, zeiden ze ook altijd dat als je de oefeningen juist uitvoert, je de dag nadien niet stijf bent

Moeder: Je eet te veel eiwitten!
ik: nee hoor, ik hou het bij dus ik weet precies hoeveel eiwitten ik eet en ik eet niet te veel.
moeder: maar als je gewoon gezond eet krijg je genoeg eiwitten binnen, (classic) nederlanders eten sowieso te veel eiwitten.
Ik: blijkbaar dus niet, want ik moet zelfs kwark enz eten om genoeg eiwitten binnen te krijgen.
moeder: je krijgt genoeg eiwitten binnen als je .............in de ochtend een plakje kipfilet op je boterham doet...:(

Ik: Vreemd. Ik heb gisteren redelijk zwaar gefaald op de bench press en ben niet stijf in mijn borst.
Moeder: Ja, toen ik nog aerobic deed, zeiden ze ook altijd dat als je de oefeningen juist uitvoert, je de dag nadien niet stijf bent
picz van je moeder?

M'n moeder weet niet eens wat een gefaald, bench of press is.

Dus je moeder is verstandloos :o
Tuurlijk, het is een vrouw

2299750666_564b711f79.jpg

Pic somehow related.

"Verstandloze nicks horen hier voortaan ook thuis"

-Nosferatu010 © 2010 ®

WIN:trollfacex:

Techn9ne is een rapper weten jullie toch ?-.-

:sl*t:

Terug
Naar boven