Nosferatu010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede eerste post brah.

Na de training gaat ook nergens om.Was laatst op een feestje waar we het uiteindelijk over naar de sportschool gaan hadden.
Zat één van die gasten te vertellen dat het eigenlijk wel goed is om 1 of 2 biertjes te nemen net na het trainen, goed voor de doorbloeding. Om de spieren schoon te krijgen..
Yea right, volgens mij haakte hij na het horen van het woord eiwit-synthese al af![]()

Na de training gaat ook nergens om.
Doe mij maar 1 of 2 shotjes vodka, beste pre-workoutbooster ever![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die wijf is echt zooo gruwelijk lekker.
Goede eerste post brah.
Maar wat bedoel je met dit zou een quote op het kruisje moeten zijn ?
Heeft die voordien 6x per week staan curlen, hopend op 'dikkah armuh'?gister in de gym
Lopen 3 ventjes rond schat ze rond de 15-16 jaar en trainen nu ongeveer een maandje.
ventje tegen zen vriendjes: Heb vandaag mijn eerste injectie gezet, ik ga echt flink gainen swa!
ik: zit je aan de anabole?
Ventje: ja man, ga dik breed worden
ik: oke man, succes!
Wel jammer dat dit topic de laatste weken in beslag wordt genomen door een aantal uitgemergelde pubertjes waarvan de posthistorie vol staan met niet bijster intelligente uitspraken.
Excuus, kom er nu eigenlijk pas achter dat dit een topic is de sectie Tiener BB.

had die toch wel met een beter wijf moeten komenVolgens mij een beetje late reactie op iets van 3 pagina's terug!
Excuus, kom er nu eigenlijk pas achter dat dit een topic is de sectie Tiener BB.