Shottaz
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch ****ing geil als je op wat voor mannier dan ook geld kan verdienen met je lichaamDit was wel nice, zat net op school.. komt er een leraar naar me toe:
''Hey wat bende gij nou aan het lezen''
''een tijdschrift over bodybuilding''
''Dus jij doet aan bodybuilding..''
''Ja.''
''Nou, zal ik jou is wat vertellen, heb vroeger dus ook gefitnisst he, en wijs mij is een slimme bodybuilder aan? Jij doet nu de havo he en weet je, je kan beter gewoon wat doen met je kop dan met je lichaam, want daar heb je uiteindelijk veel meer aan dan een beetje centjes te verdienen met je lichaam.''
Ik zei maar wijselijk ja, maar wou eigenlijk iets zeggen in de zin van ''Nee jij dan met je opleiding van 2 jaar tot docent, dat is ook niet erg indrukwekkend [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit was wel nice, zat net op school.. komt er een leraar naar me toe:
''Ja.''
''Nou, zal ik jou is wat vertellen, heb vroeger dus ook gefitnisst he, en wijs mij is een slimme bodybuilder aan? Jij doet nu de havo he en weet je, je kan beter gewoon wat doen met je kop dan met je lichaam, want daar heb je uiteindelijk veel meer aan dan een beetje centjes te verdienen met je lichaam.''
Ik zei maar wijselijk ja, maar wou eigenlijk iets zeggen in de zin van ''Nee jij dan met je opleiding van 2 jaar tot docent, dat is ook niet erg indrukwekkend [Afbeelding niet meer beschikbaar]

.
Ja groot gelijk, hij begon ook al meteen over aas en spuitjes enzo, was ondertussen alweer bezig met het denken van wat ik om 15:00 ging etenLeuke leraar heb je, dacht dat je altijd moest gaan doen wat je leuk vond...
Zowieso doen er volgens mij toch wel een aantal BB'ers hier WO (of hebben dat al afgerond).
Maar als ik zou moeten kiezen tussen geld verdienen met een opleiding of met iets waar ik van hou dan zou ik toch kiezen voor waar ik van hou.
Gewoon negeren die leraar dus![]()

Dit was wel nice, zat net op school.. komt er een leraar naar me toe:
''Ja.''

Welke school? Ik kom ook uit ww.Dit was wel nice, zat net op school.. komt er een leraar naar me toe:
''Ja.''
zucht.Ik skip dat hele gezeik en dreig meteen met SkinnieSchrijf een a4tje vol met argumenten waarom zijn argumenten totale bullshit is, want het is gewoon een sport. Daarna zeg je, dat je voelt gediscrimineerd tov van andere sporten en dat je onderhevig bent door vooroordelen van zijn kant, waardoor je bang bent dat dit nadelige gevolgen kan hebben voor je cijfer. Geef voorbeelden van gerenomeerde DBB intelectuelen als Klaas en BuilderB. Beetje huilie huilie, chantage en heldere argumentatie en je hebt m in zijn zak.
Werkt dit niet?
Dreig met Skinnie![]()

En hier nog een, hoppa!
Zat eerst op moller, zit nu op een echte thug life school, doultremont.Welke school? Ik kom ook uit ww.
OT: Vandaag in de gym kwam er een meisje naar mij toe(ja er trainen klassen van de verzorging opleidingen in onze gym dus veel meisjes...) en wees naar mijn triceps, en zei: wat is dat voor kuiltje in je arm?zucht.
doultremont hey daar woon ik 2min vandaan en ik zat op de overlaat btw.Ik skip dat hele gezeik en dreig meteen met Skinnie
HoppaEn hier nog een, hoppa!
Zat eerst op moller, zit nu op een echte thug life school, doultremont.
Ik zat ook eerst op het MollerIk skip dat hele gezeik en dreig meteen met Skinnie
HoppaEn hier nog een, hoppa!
Zat eerst op moller, zit nu op een echte thug life school, doultremont.

Goed gezegd brah, zo verdien je je karmatja slim, slim, als je net als klaaswitz naar zijn woorden een keer "een boek gelezen heb" hoef je nog niet slim te zijn!