Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Dat.

Verder is iemands argument proberen te ontkrachten door z'n stats te posten erg triest. De grootste bodybuilders zijn vroeger ook ecto's geweest.

+ het feit dat er mensen zoals ik bestaan die geen ingewanden, skelet, hersens, bloed en of andere organen heeft behalve spier.

75kg spiermassa brah
U mad?

Eigeel is slecht ???

Kameraad: Met smal bankdrukken train je je binnenkant borst, heeft een instructeur tegen hem gezegd..

Gezeik over eieren altijd dat ze zo ongezond zijn. Hoe gaan jullie daar nou mee om, van die onwetende mensen, die allemaal overtuigt zijn van hun fabels.

Ik meet ze op en weeg ze en dan vertel ik ze IRL dat hun stats slecht zijn. Meestal luisteren ze dan wel

Ik heb nooit iemand belachelijk gemaakt, ik benoem slechts feiten. Hij noemt mij een tjap terwijl hij degene is die alleen maar loopt te trollen i.p.v. daadwerkelijk te trainen en 66 kg weegt. Bovendien slaat het nergens op dat je mij vergelijkt met zyzz, aangezien ik nooit heb gezegt dat ik buff ben of iets dergelijks. Jammer dat het niveau op deze manier weer omlaag wordt gehaald.
Heb ik dan gezegt dat ik buff ben???

Of topic: begin maart woog ik 55, trainde vanaf toen 3 keer peer week, neem nu een week rust en ga dan MAX-OT style 5 keer per week trainen;)

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Ik meet ze op en weeg ze en dan vertel ik ze IRL dat hun stats slecht zijn. Meestal luisteren ze dan wel
Das een goeie, moet ik ook gaan

De hele dag met een weegschaal en meetlint rondlopen

een trainingsmaatje (die overigens niks over voeding enz. weet) zegt dat ik niet meer naturel ben, omdat ik pre-workout gebruik.

Collega: Wat is dat ?

Dudemeister: Dat is een eiwit shake

Collega: waarom drink jij dat ?

Dudemeister: Omdat ik gisteren hard getraind heb, heb ik allemaal kleine scheurtjes in mijn spieren, en om die te herstellen & een beetje extra op te bouwen drink ik dus eiwitten shake, want eiwitten zijn dus bouwstoffen die mijn spier helpen te herstellen.

Collega: Scheurtjes, dus jij hebt een of ander ziekte ofzo ?

Collega -> :) :army: <-dudemeister

Dudemeister: Omdat ik gisteren hard getraind heb, heb ik allemaal kleine scheurtjes in mijn spieren, en om die te herstellen & een beetje extra op te bouwen drink ik dus eiwitten shake, want eiwitten zijn dus bouwstoffen die mijn spier helpen te herstellen.

Dit is gewoon ontwetendheid, niet echt verstandsloosheid.

Ik hou het meestal bij dit soort antwoorden:
Hij: Wat is dat?
Ik: Eiwitshake?
Hij: Waarom drink je dat?
Ik: Word je groter van *front double biceps doet*

een trainingsmaatje (die overigens niks over voeding enz. weet) zegt dat ik niet meer naturel ben, omdat ik pre-workout gebruik.

Hmm kan ie misschien gelijk in hebben aangezien in sommige PWO geranamine (1,3 dimethylamylamine) verwerkt zit en dit staat op de dopinglijst. Maargoed, ik snap je punt wel :)

nog iemand ?

Hmm kan ie misschien gelijk in hebben aangezien in sommige PWO geranamine (1,3 dimethylamylamine) verwerkt zit en dit staat op de dopinglijst. Maargoed, ik snap je punt wel :)

Kan zo in deze lijst.

Blijft nog steeds vrij verkrijgbaar he bro ;)

Laatst bewerkt:
Niet verstandloos (nou ja...) maar wel leuk, vorig jaar een keer gebeurt.
Komt er een barvrouw de zaal op en schreeuwt: "Kees, je hebt de wc niet doorgespoeld!", het was even een paar seconden muisstil gevolgd door een oorverdovend hoongelach.

Terug
Naar boven