quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Maar kan het kwaad als je medisch gekeurd word (klasse 1) ivm je beroep?
Dno wat klasse is 1 brah, moet je zelf ff opzoeken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar kan het kwaad als je medisch gekeurd word (klasse 1) ivm je beroep?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Niet verstandloos (nou ja...) maar wel leuk, vorig jaar een keer gebeurt.
Komt er een barvrouw de zaal op en schreeuwt: "Kees, je hebt de wc niet doorgespoeld!", het was even een paar seconden muisstil gevolgd door een oorverdovend hoongelach.
Niet verstandloos (nou ja...) maar wel leuk, vorig jaar een keer gebeurt.
Komt er een barvrouw de zaal op en schreeuwt: "Kees, je hebt de wc niet doorgespoeld!", het was even een paar seconden muisstil gevolgd door een oorverdovend hoongelach.
Na 1x KT te doen ben je toch gelijk een beest ?!Vrouw in kleedkamer die me zag uitpuffen na een training:
Zij: "Goh, jij doet zeker aan hardlopen?"
Ik: "Eh nee, ik heb ontdekt dat ik KT erg leuk vind"
Zij: "Haha, zou je niet zeggen, je hebt écht meer die hardlopersbouw, lange benen enzo"
Ik:"Tja, ik wil toch echt gespierder worden"
Zij: "Nóg gespierder??
Ik: "hu-hu, eh, ja."
(Noot: mijn spiermassa is nog bedroevend laag, wát is het toch dat vrouwen bang zijn voor een beetje (of liefst véél) spiermassa?!)

Vrouwen met spiermassa, iel vies man wat moet je nou toch met al dat spier en massa getver.Vrouw in kleedkamer die me zag uitpuffen na een training:
Zij: "Goh, jij doet zeker aan hardlopen?"
Ik: "Eh nee, ik heb ontdekt dat ik KT erg leuk vind"
Zij: "Haha, zou je niet zeggen, je hebt écht meer die hardlopersbouw, lange benen enzo"
Ik:"Tja, ik wil toch echt gespierder worden"
Zij: "Nóg gespierder??
Ik: "hu-hu, eh, ja."
(Noot: mijn spiermassa is nog bedroevend laag, wát is het toch dat vrouwen bang zijn voor een beetje (of liefst véél) spiermassa?!)
Vrouwen met spiermassa, iel vies man wat moet je nou toch met al dat spier en massa getver.

Jaah vies he XXl vind ik ook man juck bah.Gadverdamme vies jackie bah goddamn goor en ranzig, vrouwen met spieren en massa enzulks. Blegh.
Gisteren kameraad hier, was men tijd voor mijn eiwit shake..
Kreeg ik de opmerking: Als je stopt met dat spul zakken al je spieren in 1x helemaal in elkaar!
Daarna toch maar is gevraagd wat hij at, maar goed hij bleef volhouden!
Dan na te gaan dat hij de gene is waarom ik begonnen ben met trainen!
Al je spieren zakken ook in 1x helemaal in elkaar als je ermee stopt, zie je toch bij iedereen gebeuren..
---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------
Dat niet, ik ben niet bepaald onder de indruk van ectosaurusrexinnen. Het is gewoon gadverdamme vies jackie bah goddamn goor en ranzig. Blegh.

Al je spieren zakken ook in 1x helemaal in elkaar als je ermee stopt, zie je toch bij iedereen gebeuren..