fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha! Dat klinkt bekend hehe. Deed een kuur op zijn 19de, zijn nakuur bestond uit dubbele dosis crack, trained zoveel mogelijk zijn benen... niet, maar hij is wel de gene waarom ik ben begonnen. Maarja, ik zit na 11 maanden trainen al ver boven zijn 3 jaar trainings resultaten.Gisteren kameraad hier, was men tijd voor mijn eiwit shake..
Kreeg ik de opmerking: Als je stopt met dat spul zakken al je spieren in 1x helemaal in elkaar!
Daarna toch maar is gevraagd wat hij at, maar goed hij bleef volhouden!
Dan na te gaan dat hij de gene is waarom ik begonnen ben met trainen!
Is dat een of ander plaatselijk spreekwoord

Is dat een of ander plaatselijk spreekwoord
Weet niet helemaal wat je nu bedoeld.
(Noot: mijn spiermassa is nog bedroevend laag, wát is het toch dat vrouwen bang zijn voor een beetje (of liefst véél) spiermassa?!)

!"ik zat vandaag weer is aan me kwarkie, maar ik zit het altijd beetje met een scheve bek weg te eten.
vraagt me collega aan me: 'waarom kwel jij jezelf zo door die rotzooi te eten'?
dus ik zeg da's goed, eiwitten etc etc..
zegt ie daarna: 'ja, maar weet jij hoeveel vet erin zit?'
dus ik zeg 0,3 gram
zegt ie 'kijk, dat bedoel ik dus. das hartstikke veel en dus helemaal niet goed voor je'. terwijl die 4 boterhammen chocopasta naar binnenwerkt
FUUU, dat doet ie goedik zat vandaag weer is aan me kwarkie, maar ik zit het altijd beetje met een scheve bek weg te eten.
vraagt me collega aan me: 'waarom kwel jij jezelf zo door die rotzooi te eten'?
dus ik zeg da's goed, eiwitten etc etc..
zegt ie daarna: 'ja, maar weet jij hoeveel vet erin zit?'
dus ik zeg 0,3 gram
zegt ie 'kijk, dat bedoel ik dus. das hartstikke veel en dus helemaal niet goed voor je'. terwijl die 4 boterhammen chocopasta naar binnenwerkt
Vet niet goed voor je en vervolgens gruwelijke troep naar binnen gooien haha. Was zeker ook nog witbrood

FUUU, dat doet ie goedVet niet goed voor je en vervolgens gruwelijke troep naar binnen gooien haha. Was zeker ook nog witbrood
![]()

Een degelijke oplossing is een front double biceps (of 'n pec bounce) gevolgd door "u mad brah?"![]()

Was net gaan trainen en een goede vriend van mij was er toevallig ook. Hij traint alleen totaal niet serieus: 30 min op cardio apparaten en daarna 2-3 oefeningen op z'n dooie gemak. Ik liep dus naar hem toe en hij was leg extensions aan het doen. Hij had 1/2 ROM en had het gewicht op 10 kilo staan. Ik zei zal je hem niet wat zwaarder zetten? Nee want ik krijg altijd heel snel spierpijn in mijn benen, ik denk dat dat komt doordat ik zo'n lange spieren in mijn benen heb.![]()

Vandaag @gym:
Ik sta op loopband te intervallen, op loopband naast me een papz*k die 3 woorden NL kent (no offence maarrrrr ik vertaal het even naar juist NL)
Hij: "Zo, je bent zeker wel moe?"
Ik: "Hoezo?"
Hij: "Omdat je zo raar loopt"
Ik: "Ooit van interval gehoord?"
Hij: "Huh?"
Ik: "Ik doe nu mijn muziek weer op" (terwijl ik vanbinnen dacht; anders begraaf je jezelf even onder een berg dumbbells slappapperd ben net uur zwaar gegaan op diezelfde dumbbells ik heb zin om je te slaan oh en btw je stinkt vetvis)
Niets voor mij om zo agressief te zijn![]()
"