Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Is niet echt verstandloos, maar vond het toch een rare uitspraak (hij traint ook):

Ik: Gisteren op het eind van mijn training nog wat side-raises gedaan, gaf een hele goede pomp
Hij: Wat is een pomp?
Ik: Dan voel je bij elke herhaling dat je spieren het moeilijker en moeilijker krijgen en brandt zo heerlijk. Geeft een heel goed gevoel!
Hij: Oh nee, ik haat echt dat gevoel

???

Is niet echt verstandloos, maar vond het toch een rare uitspraak (hij traint ook):

Ik: Gisteren op het eind van mijn training nog wat side-raises gedaan, gaf een hele goede pomp
Hij: Wat is een pomp?
Ik: Dan voel je bij elke herhaling dat je spieren het moeilijker en moeilijker krijgen en brandt zo heerlijk. Geeft een heel goed gevoel!
Hij: Oh nee, ik haat echt dat gevoel

???
Tja, dat kan.

Een pomp is iets anders man, meer het gevoel van liters bloed die een weg proberen te banen door je pumped arm.

idd pomp is niet de verzuring maar gewoon gewoon dat je zo vol gepompt bent dat je je t-shirt amper meer uit krijgt:p

Gewoon dat je spieren 2x zo groot zijn als normaal.

gewoon dat je jezelf in de spiegel bekijkt na de training en denkt: **** wat ben ik een beest.

****in' mirin' jezelf

"Je moet niet zo laat nog eten, na 20:00 uur eten is niet goed..."
- Waarom niet dan? Stopt je lichaam opeens met het verteren van eten na 20:00 ofzo?! haha
"Ja ik ga niet met jou in discussie, jij wilt toch altijd gelijk hebben... geen zin in!"

"Je moet niet zo laat nog eten, na 20:00 uur eten is niet goed..."
- Waarom niet dan? Stopt je lichaam opeens met het verteren van eten na 20:00 ofzo?! haha
"Ja ik ga niet met jou in discussie, jij wilt toch altijd gelijk hebben... geen zin in!"

je lijkt wel een nerd!

omdat je faalt als je pas tijdens je kuur uit je maat s scheurt.

Precies, getuigd van weinig motivatie etc.
Ga eerst eens echt trainen en vreten tot je Medium of Large hebt.
Zit je dan na een jaar of 5 goed trainen op een plateau, kun je een kuurtje doen.
Nu is het een vlucht uit size S!!!!:p

je wordt gv gewoon raar aangekeken als je een broodje gezond haalt

'Als je nooit melk drinkt maak je geen botten aan' Gezegd door iemand die beweerde dat botten gemaakt werden van melk en tanden ook etc.

Dat moet je vooral zeggen tegen iemand die sinds z'n geboorte al allergisch is voor melk en dus nog nooit een druppel binnen heeft gekregen... IK

vierkant eruit geluld en met het schaamrood op z'n kaken laten vertrekken.

'Als je nooit melk drinkt maak je geen botten aan' Gezegd door iemand die beweerde dat botten gemaakt werden van melk en tanden ook etc.

Dat moet je vooral zeggen tegen iemand die sinds z'n geboorte al allergisch is voor melk en dus nog nooit een druppel binnen heeft gekregen... IK

vierkant eruit geluld en met het schaamrood op z'n kaken laten vertrekken.

goedzo jongetje, je mag trots zijn op jezelf!

maar goed dat je dit op dit stoere forum verteld zodat iedereen trots op jou kan zijn

:trollface:

deze haal ik vaak bij de bakker bart, meer gewoon omdat ze lekker zijn:p wrom zouden mensen je daar raar op aankijken ?

het is ook maar waar en wanneer :P.

ik deed het bijvoorbeeld op de voetbal en dan zegt zo'n kneus weer; ''hij moet weer gezond doen'' misschien bedoelt hij het grappig maar op een gegeven moment word je wel moe van zulke opmerkingen ;)

ik deed het bijvoorbeeld op de voetbal en dan zegt zo'n kneus weer; ''hij moet weer gezond doen'' misschien bedoelt hij het grappig maar op een gegeven moment word je wel moe van zulke opmerkingen ;)

tjaa da klopt ag als je daar zin in hebt! na voetbal zkkr als het koud is vond ik een frietje altijd wel lekker mjaa snap nie dat mensen er opmerkingen over moeten maken..

dan zeg je, u mad? en show je ff een double front bicep

edit: mits goede stats. is dan ook niet van toepassing bij mij

ik hoop dat je beter weet. gewoon erom lachen. ik heb die fase inmiddels achter de rug.

ik weet nog goed toen ik voor het eerst met rijst en kip naar school kwam :roflol: na een tijdje dan weten ze het en dan stoppen ze vanzelf. ik ga er verder toch niet op in.

Terug
Naar boven