XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Inderdaad die ****ing nichten die altijd zeiken dat ik gezond eet of als ik 1x cheat ook meteen dom gaan praten.

Ik zeg dan altijd: Ik weeg 20 kg meer dan jij, moet ik meer zeggen?

Inderdaad die ****ing nichten die altijd zeiken dat ik gezond eet of als ik 1x cheat ook meteen dom gaan praten.

Ik zeg dan altijd: Ik weeg 20 kg meer dan jij, moet ik meer zeggen?

En dan zegt een ecto: Mijn bodyfat is 10% lager als die van jouw!

:trollface:

ik hoop dat je beter weet. gewoon erom lachen. ik heb die fase inmiddels achter de rug.

ik weet nog goed toen ik voor het eerst met rijst en kip naar school kwam :roflol: na een tijdje dan weten ze het en dan stoppen ze vanzelf. ik ga er verder toch niet op in.

echt heh. ze lachen je tegenwoordig uit omdat je gezonde voeding eet. niet normaal meer.. op zo'n moment weet je gewoon beter en laat je die bolle ecto's gewoon lachen haha :)

echt heh. ze lachen je tegenwoordig uit omdat je gezonde voeding eet. niet normaal meer.. op zo'n moment weet je gewoon beter en laat je die bolle ecto's gewoon lachen haha :)

is dit niet beetje tegenstrijdig ? bolle ecto's..? volgens mij is ecto juist een verwoording voor dunne mensen maar oke.. mooi dat je ook je bijdrage levert in dit topic :D

is dit niet beetje tegenstrijdig ? bolle ecto's..? volgens mij is ecto juist een verwoording voor dunne mensen maar oke.. mooi dat je ook je bijdrage levert in dit topic :D

Een grap is een vrolijk verteld verhaal ([Link niet meer beschikbaar]), een speelse handeling met een verrassende wending, zoals een [Link niet meer beschikbaar], of een [Link niet meer beschikbaar] in een voorstelling, verhaal, film, lied, boek of andere publicatie

Een grap is een vrolijk verteld verhaal ([Link niet meer beschikbaar]), een speelse handeling met een verrassende wending, zoals een [Link niet meer beschikbaar], of een [Link niet meer beschikbaar] in een voorstelling, verhaal, film, lied, boek of andere publicatie

en hiermee wil je zeggen dat ? je bolle ecto's niet serieus bedoelde ? zo lied je het anders niet overkomen maar oke dan ist goed :D

en hiermee wil je zeggen dat ? je bolle ecto's niet serieus bedoelde ? zo lied je het anders niet overkomen maar oke dan ist goed :D

haha, tuurlijk bedoel ik dat niet serieus. mensen verpesten mijn grap omdat een bolle ecto niet bestaat :(.

haha, tuurlijk bedoel ik dat niet serieus. mensen verpesten mijn grap omdat een bolle ecto niet bestaat :(.

omdat je grap niet duidelijk was en het leek alsof je het echt zo bedoelde, zie de grap nogsteeds niet in bolle ecto's mja zal wel aan mij liggen xD

houd de eer aan jezelf. jij weet toch waarom jij een broodje gezond haalt. hun niet, en het hun uitleggen heeft ook geen zin want ze snappen het niet.

"Je moet niet zo laat nog eten, na 20:00 uur eten is niet goed..."
- Waarom niet dan? Stopt je lichaam opeens met het verteren van eten na 20:00 ofzo?! haha
"Ja ik ga niet met jou in discussie, jij wilt toch altijd gelijk hebben... geen zin in!"
seriously wat is dat toch met dat na 8 uur eten ???

weet iemand dat?

misschien bedoelt hij het ivm het slapen??
stopt je stofwisseling dan als je slaapt..ons mam zij altijd dat je eten na 20:00 niet meer verteerd word. Maar gezin paar deuren verder at vanwege hun vaders werk altijd rond 20:30...zouden die dan niet dood moeten zijn vanwege ondervoeding of zo???

zoiets zal het zijn ja, meeste mensen zullen rond 11 na bed gaan (doordeweeks), dus als je na 8 nog eet verbrand je dit snachts niet goed.. frikandel zal nie goed zijn maar gewoon wat lichts is vast nie erg.
denk dat het dat wel is, mensen eten na 8 uur ook niet echt gezond meer

Hij: "creatine werkt pas als je 90kg of meer weegt"
Ik: bwahaha van wie heb je dat gehoord dan?
Hij: ja een ex bodybuilder.
Ik: ok, wat als je 1.60m lang bent dan, dan ook pas vanaf 90kg?
Hij: ja.. sowieso werkt al die shit niet.
*einde*

Mijn borst loopt achter, ik ga hem deze week 4x trainen!!

Terug
Naar boven