Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Een jaar of 2 geleden tijdens de les lichaamlijke opvoeding, ik en nog iemand uit mn klas deden en doen nu nog aan krachttraining.
En hij gebruikte aas namelijk test-e. Je zag hem na een week of 2 elke les toch om het zo te noemen breder en breder worden, dus elke week die mannen van oh ja gij spuit, gij spuit, het gene ook waar was maar alleen ik wist.
Dus hij blijven ontkennen..

Was er toen een stagiair lichaamlijke opvoeding in de kleedkamer die zei van : "Jongens hij zal waarschijnlijk gewoon goede voedingsupplementen gebruiken"

En ik : :o:treuren::roflol:

Laatst bewerkt:
Wie verwacht nou dat een knulletje van 18 al juiced

Een jaar of 2 geleden tijdens de les lichaamlijke opvoeding, ik en nog iemand uit mn klas deden en doen nu nog aan krachttraining.
En hij gebruikte aas namelijk test-e. Je zag hem na een week of 2 elke les toch om het zo te noemen breder en breder worden, dus elke week die mannen van oh ja gij spuit, gij spuit, het gene ook waar was maar alleen ik wist.
Dus hij blijven ontkennen..

Was er toen een stagiair lichaamlijke opvoeding in de kleedkamer die zei van : "Jongens hij zal waarschijnlijk gewoon goede voedingsupplementen gebruiken"

En ik : :o:treuren::roflol:
Moest je huilen ??? :p

Wie verwacht nou dat een knulletje van 18 al juiced

Heb ik ook tegen hem gezegd maarja goede voeding was te moeilijk voor hem + het duurde te lang vond hij om naturel te gainen dus hoppa de spuit...

Ik moest dit :o , dit :treuren:en dit :roflol: te gelijk doen eig :p

Die stagiair kon dat ntrlk ook niet weten omdat hij ons maar 1malig les gegeven heeft, maar ik dacht dat die met zijn opleiding daar toch wel ietsje meer over zou moeten weten dat supplementen geen wondermiddeltjes zijn niet?

Laatst bewerkt:
2 mensen van mijn school (misschien ook het vermelden waard dat we ongeveer een maand geleden examen bio hadden over eiwitten)

Persoon 1: Bij mij op de voetbal pakt iedereen van die supplementen!
Persoon 2: Wat dan precies?
Persoon 1: Een iemand pakt shakes en iemand anders pakt iets om direct breed te worden
Ik: Zijn maar eiwitten hoor
Persoon 1: werkt echt hoor! Vorig jaar was die smal, maar nu is die echt heel breed!
Ik: Dan zal hij wel juist getraind hebben en goede voeding gehad hebben.
Persoon 2: Hij neemt toch geen anabolen? Want daar krimpt je lul van!

Een beetje later was ik met persoon 2 over trainen bezig, want hij was net begonnen met trainen in een sportschool

Ik: Wat voor trainingsschema heb je?
Persoon 2: Zo met dag A/B/C
Ik: Ok, en doe je squat/deadlift/ Bench press? (moest het wel uitbeelden:))
Persoon 2: Ja die doe ik
Ik: Oh, goed zo! En wat heb je gisteren getraind?
Persoon 2: Alles
Ik: Hoe bedoel je?
Persoon 2: Ja gewoon alle 3 schema's

Verbaasde me trouwens wel dat er bench, squat en deadlift in het standaard programma van die sportschool zit...

Lees amper iets verstandloos eigenlijk in het tweede gesprek :p

gisteren zag ik een ecto in de sportschool twee pakjes suiker (die dingen die je bij de koffie krijgt) naar binnen werken tijdens rugtraining... ???

ja ik bedoelde te zeggen dat het van die kleine pakjes waren, niet van die grote. voor de r**ards die dat niet zouden begrijpen. lees het nu toch en vind mezelf ook een beetje een r*tard. :P

Wat is daar gek aan?
Ik duw ook altijd een haffel zout achter mn kiezen zodat ik geen vocht verlies tijdens het trainen.

Was laatst met een vriend van me aan het praten. Hij zei dat ie graag wilde gaan kickboksen en krachttrainen, maar dan zou hij alleen zijn borst, schouders en triceps trainen, omdat je volgens hem de rest van de spieren niet nodig hebt met kickboksen. Ik vroeg aan hem of hij niet wat spiergroepen vergat, zoals de benen bijvoorbeeld.

En ik vond deze opmerking eigenlijk nog extremer dan: "ik voetbal, dus ik hoef geen benen te trainen"

Hij zei: "Mijn benen zijn sterk genoeg, ik fiets elke dag naar school. Ik weet zeker dat ik daardoor alleen al meer kracht in mijn benen heb dan jij."

ja dat benen argument hoor ik ook bijna elke dag:o

En wat is daar precies verstandloos aan dan?

Ja ik snap wel dat het grappig is dat iemand die kuurt een maat S droeg, maar wat daar nou het verstandloze aan is ? :P

Terug
Naar boven