Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ook een leuke...
Gisteren in de gym komt er echt een superlange ecto naar me toe...
Zegt die mafkees: Je groeit nog niet echt of wel? Misschien moet je wat minder trainen?
Zelf is die 2 jaar aan het trainen en nog geen spriet gegroeid whahaha

Wilde alleen maar sociaal zijn en een gesprekje starten sorry :(

zaterdag... Klj-fuifje waar ik moest staan, zat beetje te lullen tegen een kerel die kende en nu in de politiek zit. Zijn vriendin staat erbij en we zijn bezig over het cordon sanitaire(voor de Nederlanders in het kort: het uitsluitsel van het Vlaams Belang om mee een regering te vormen, al wil het in zijn puurste vorm iets anders zeggen dat niet politiek getint is)

"Dat zijn toch die franse wc's die zo omhoog sproeien als je doortrekt?"

ik ging helemaal stuk... Kerel nam het alleen iets te persoonlijk op dat ik zijn achterlijke vriendin uitlachte met tranen in mijn ogen, gesprek afgelopen.

lol

net getraint, was bezig met deadliften en vroeg zo'n gast van de sportschool kan je ff naar me uitvoering kijken, dus die zegt ja hoor begin maar. Ik pak de barbell vast mixed grip,waarop die zei je moet altijd de barbell met de zelfde grip vastpakken. Vervolgens liet ik het gewicht de grond raken, waarop die zei je moet het gewicht maar tot je knieen laten zakken. IK FFFFFUUUUUUUUUU,laat maar bedankt....

zaterdag... Klj-fuifje waar ik moest staan, zat beetje te lullen tegen een kerel die kende en nu in de politiek zit. Zijn vriendin staat erbij en we zijn bezig over het cordon sanitaire(voor de Nederlanders in het kort: het uitsluitsel van het Vlaams Belang om mee een regering te vormen, al wil het in zijn puurste vorm iets anders zeggen dat niet politiek getint is)

ik ging helemaal stuk... Kerel nam het alleen iets te persoonlijk op dat ik zijn achterlijke vriendin uitlachte met tranen in mijn ogen, gesprek afgelopen.

Ik dacht dat Fransen het altijd op zo'n eilandje deden in hun badkamer, die wc's was ik iig vaak tegengekomen in Frankrijk(Dan moet je hurken ofzo, heel raar als je dat de 1e keer doet...).

Deze is aardig epic, brah. :D

Sowieso.. vrouwen en politiek. :rolleyes:

''Als je je binnenkant van je borst moet trainen moet je dat thuis doen met een handdoek bijvoorbeeld. Deze pak je dan verticaal en dan moet je de beweging maken dat je hem uitwringt.''

Ja ecto meneer bedankt voor je uitleg :)

ik snap het niet, zien jullie er zo ecto uit dat personal trainers jullie spontaan "hulp" komen geven als je traint?

Bij mij vragen ze gewoon lief of ik de zaal wil verlaten want ik maak iedereen bang met die gewichten boven mijn hoofd te tillen. En als ik dan sehr bohs kijk gaan ze gewoon door naar de cardiotoestellen...

ik snap het niet, zien jullie er zo ecto uit dat personal trainers jullie spontaan "hulp" komen geven als je traint?

Bij mij vragen ze gewoon lief of ik de zaal wil verlaten want ik maak iedereen bang met die gewichten boven mijn hoofd te tillen. En als ik dan sehr bohs kijk gaan ze gewoon door naar de cardiotoestellen...
Ik train niet in een fitness-achtig sportschooltje.. Zijn meestal de verteranen (Lees: dikke of ecto's) die me dan willen helpen met keiharde facts.
Eentje vroeg zelfs aan mijn trainingspartner of ik aan de AAS zat aangezien ik zulke gains maakte. Die kerel traint al 5 jaar daar 5 dagen per week en is een fat b*ch met 0,0 vooruitgang.
Tip die hij mijn partner mee gaf: Je moet de hele dag niks eten, dan heel hard trainen en na het trainen moet je je helemaal vol stoppen. En jij bent nog jong je kan beter 7 dagen in de week trainen ipv 5.

Laatst bewerkt:

idd, bij ons worden ook alleen mongols lastig gevallen met instructeurs

"Jij drinkt toch melk om je vet om te zetten naar spieren ??"

Ze zijn niet bang voor je.
Je stinkt gewoon:p

Haha das een mooie :D

Terug
Naar boven