Ghekegeit
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 384
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 12%
....._|¯|_
.......(ツ) . _
.....__|__|
..._| . |
.....__|__
.....| . | . | . . _
.....| . . . . \_/
..._|
RBGVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RBGTrain nog geen jaar, zal de filmpjes uploaden van dl, sq en bench. Kan je dan eindelijk eens inzien dat je gewoon zelf je muil moet houden en niet doen alsof je zelf zoveel beter bent
Dus omdat je een dikz*k bent ben je ineens verheven boven de "ecto's"?

44% vp op 1m82 en maar 88 kilo wegen is ook niet bepaald ripped anders.kijk wat voor posts je maakt, zegt al genoeg over je niveau.
blijkbaar ben ik ook al een dikz*k![]()
44% vp op 1m82 en maar 88 kilo wegen is ook niet bepaald ripped anders.
ik sta niet op 44 %43, 44, what's the difference. Je obliques zullen nog steeds niet goed eruit komen

Killy en call911, ik lift jullie samen, in elke hand een!
Dus ga niet hate!!!!!
![]()
En jij lijkt op een luciferstokjeIk twijfelde of het serieus was, als je een fysiek heb lijk je wss op een powerlifter, zonder de krachtstats dan.

Hoezo troll, dat is toch echt?!En jij lijkt op een luciferstokje
Gaan we het nou serieus over die 43% (of 44%) hebben, jullie zijn echt hard getrolled dan door een (wss) niet bedoelde troll. Beetje triest weer allemaal.

ik noem mijn ecto trainingsmaat ook altijd lucifer, niet alleen omdat hij ecto is maar ook omdat hij ginger is![]()
de jongen die soms met mij mee traint is ook ecto en redheadde jongen die soms met mij mee traint is ook ecto en redhead

""Jullie hebben wel veel gewicht, zou ik ook wat mogen gebruiken?" Krijg je als er gedeadlift moet worden en er zijn te weinig schijven.