XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Train nog geen jaar, zal de filmpjes uploaden van dl, sq en bench. Kan je dan eindelijk eens inzien dat je gewoon zelf je muil moet houden en niet doen alsof je zelf zoveel beter bent :p

Dus omdat je een dikz*k bent ben je ineens verheven boven de "ecto's"?

kijk wat voor posts je maakt, zegt al genoeg over je niveau.
blijkbaar ben ik ook al een dikz*k :roflol:

een vriend van me die een paar maanden traint:

ik: heb je al een goed voedingsschema opgesteld?
hij: nee, waarom zou ik
ik: en je benen dan?
hij: nee man is toch helemaal niet nodig, ze zijn al dun genoeg

ik ging helemaal kapot van het lachen en zei er maar niks van want die gozer is zo koppig als wat en geeft nooit iets toe :P

Net op msn..."Nu nog kwark eten?!(22:30) dat is echt niet goed!":rolleyes:

Killy en call911, ik lift jullie samen, in elke hand een!:D
Dus ga niet hate!!!!!

:trollface:

Killy en call911, ik lift jullie samen, in elke hand een!:D
Dus ga niet hate!!!!!

:trollface:
2ppjzut.png

Ik twijfelde of het serieus was, als je een fysiek heb lijk je wss op een powerlifter, zonder de krachtstats dan.
En jij lijkt op een luciferstokje:rolleyes:

Gaan we het nou serieus over die 43% (of 44%) hebben, jullie zijn echt hard getrolled dan door een (wss) niet bedoelde troll. Beetje triest weer allemaal.

ik noem mijn ecto trainingsmaat ook altijd lucifer, niet alleen omdat hij ecto is maar ook omdat hij ginger is:p

"van eiwitshakes word je dik"
"Vuistje ertussen bij benchen is veiliger voor je spieren"
"Nog meer erop?!? :P"
(ecto met bw van 70 kg en bf van 5%)"Ik ben nu aan het droogtrainen"
"Benchen in de smith is zwaarder dan los"
"Ik ga binnenkort met lichte gewichten trainen, komen je spieren beter naar buiten"
"Jullie trainen wel veel, maar ik denk dat ik met 2 weken op jullie niveau zit" Aldus een kale gek die 2 cardio apparaten doet elke keer als ie in de gym is.
"Jullie hebben wel veel gewicht, zou ik ook wat mogen gebruiken?" Krijg je als er gedeadlift moet worden en er zijn te weinig schijven.
"Je mag niet aan de pc zitten om de muziek te veranderen, zodalijk druk je op een verkeerde knop en is alles wat op de pc staat gewist." Whut?

Slechtste excuus ooit van een kameraad van me met een bf van30% ofzo:
Ik:waarom ben je niet komen trainen?
Hij:was in slaap gevallen?

Ik ging bijna knockout van het lachen:)

Terug
Naar boven