MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Gisteren meisje van me werk dat vertelde tegen andere collega's dat wanneer ik stopte met mijn dieet (KETO) Dat ik dan al mn vet om zou zetten in spieren en dat het dieet dan klaar was. Stond met mijn oren te klapperen dat ze dat zo letterlijk zei, ook flink gelachen. Ze zei ook nog zo van: HUH? maar spieren worden toch van vet gemaakt? Kan goed met dr overweg dus ik heb het op aanvraag allemaal eens even correct uitgelegd.

Toch bizar dat zoveel mensen totaal geen weet hebben van wat voeding doet.

Gisteren gehad van een collega hij was stomverbaasd toen ik uitlegde dat dat dus niet kon :p

Iets in 't leger.

Lol?? Hebben ze in het leger nu ook whey shakes? :roflol::roflol:

Vandaag voor het eerst "vet omzetten in spieren" gehoord, doet gewoon pijn aan je oren. Daarna wel even netjes uitgelegd dat dat dus niet kan.

zon vent postte laatst :
"citaten van zaadloze" maar dat was nog niet eens het meest verstandloze, er kwam toen nog iemand die daar op reageerde: "haha goeie, moest wel ff lachen:p ".

wist niet dat het niveau van verstandloos zo laag kon gaan.

gr

zon vent postte laatst :
"citaten van zaadloze" maar dat was nog niet eens het meest verstandloze, er kwam toen nog iemand die daar op reageerde: "haha goeie, moest wel ff lachen:p ".

gr

ok

zon vent postte laatst :

gr

Dit is wél echt een post doe wat toevoegd.

"Je moet geen kipfilet eten, zit te veel vet in. Beter eet je de borst van de kip, daar zit geen vet in" /facepalm (kipfilet is kippen borst voor de mensen die dit niet wisten,....)

zon vent postte laatst :

gr

hey wat loop je te bashe, die comment was grappig. :mad:

Ik ga hem binnekort weer posten.

Laatst in de sportschool iemand die tegen een ander zei: "je moet rijst eten ipv brood want in brood zit veel vet".

Terug
Naar boven