Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snapte het ook al niet??
Als ik jou was zou ik je wat meer bezig houden met trainen en eten i.p.v. te "trollen". Ik kan me nog herinneren dat jij je stats nog wel had neergezet en maar 62kg woog.hey wat loop je te bashe, die comment was grappig.
Ik ga hem binnekort weer posten.
Als ik jou was zou ik je wat meer bezig houden met trainen en eten i.p.v. te "trollen". Ik kan me nog herinneren dat jij je stats nog wel had neergezet en maar 62kg woog.
Gr.

Totaal Gewicht: 120kg -> 103,2kg
Vetpercentage: 35% -> 12,65%
VVM: 78kg -> 90,15kg

en je bent 18 jaar :S
hoe kan je dan ooit 120 kg hebben gewogen? eet jij elke dag een kip?
Weet ik, ik trainde niet hard, geen voedingsscheme ( nu nog steeds niet), train hoog uit 2 tot max 3 x per week. Ben ziek geweest, dus ook weer kilo's kwijt geraakt.
Maar conclusie: ik had er veel meer uit kunnen halen. Een vriend waar ik mee train is van gewicht 70 kg naar 94kg gegaan ( 70 kg bench naar 110 kg) in ook zon 1.5 jaar, leeftijd 18 bijna 19.
me mirin

Vanwaar die bench er bij vermelde, vind het nog steeds licht, druk het zelfde in 1/3 van de tijd![]()

ik van 40 kg naar 70kg bench, mag blij zijn als ik volgend jaar 80-90 kg haal![]()