AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Vandaag voor het eerst "vet omzetten in spieren" gehoord, doet gewoon pijn aan je oren. Daarna wel even netjes uitgelegd dat dat dus niet kan.

Hoor ik constant. Van mensen die me van vroeger kenden, ah je hebt je vet omgezet in spieren.. Echt leuk om te horen is dat niet iig :o Meestal kunnen ze dat dan zelf ook maar hebben ze er geen tijd voor ..

Hoor ik constant. Van mensen die me van vroeger kenden, ah je hebt je vet omgezet in spieren.. Echt leuk om te horen is dat niet iig :o Meestal kunnen ze dat dan zelf ook maar hebben ze er geen tijd voor ..

Natuurlijk kunnen ze dat ook.
Met van die shakes worden ze zelf breder dan u op 6 maand tijd.

Don't burst their bubble, je zult het nog te vaak horen om nog op in te gaan :p

Als ik iemand dat hoor zeggen meen ik er vaak ook zo'n ondertoon in te horen (vooral bij ecto's).
Zoiets in de richting van: doordat je vet was was het makkelijker dan het voor mij zou zijn en het stelt dus eigenlijk niets voor :mad:

Kan ook aan mij liggen dat ik gewoon paranoïde ben ofzo :p

Als ik iemand dat hoor zeggen meen ik er vaak ook zo'n ondertoon in te horen (vooral bij ecto's).
Zoiets in de richting van: doordat je vet was was het makkelijker dan het voor mij zou zijn en het stelt dus eigenlijk niets voor :mad:

Inderdaad, ooit zei iemand tegen mij van moest ik nu trainen, zou ik echt de grootste beer worden, maar ik heb de de discipline niet.

Hij was echt vet, bf 25%-30% en dacht dus al zijn vet om te zetten in spieren. Moest dat idd kunnen, zou hij een beer worden. :o

Yup

Natuurlijk kunnen ze dat ook.
Met van die shakes worden ze zelf breder dan u op 6 maand tijd.

Don't burst their bubble, je zult het nog te vaak horen om nog op in te gaan :p

Het is ook gewoon nutteloos om daarop in te gaan. Zelfs al leg je het met handen en voeten uit, veel kans dat je hun mening toch niet kan veranderen.

Het is altijd gemakkelijk haalbaar, zolang ze het zelf maar niet effectief moeten doen :).

Nee dat bedoelen ze ook effectief he :p. Omdat je vroeger vet had is het voor jouw een eitje om dat allemaal om te zetten in spieren.

Jaloezie imo. Ze geloven soms ook echt dat je eerst dik moet worden voordat je gespierd kan zijn.

Kan ik wel een beetje inkomen met het bulken/cutten.

Vincent zegt:
*k mooi
*eet je ook veel eiwitte
Guido zegt:
*jah
*zowat elke dag
*ik eet vet veel pasta en dat soort chit

:(

:roflol:

Zoveel onwetendheid is af en toe niet meer te bevatten :roflol:

Ik was gister, nadat ik 5 wraps met kipfilet naar binnen had gewerkt alvast bezig met het avondeten... Komt mijn vader aanlopen: "Och, heb je weer honger? Jij moet eens naar de dokter want dit is echt niet gezond."

Ik negeer het meestal als hij met van dat soort opmerkingen komt.

"Als je veel eiwitten eet, krijg je 90%zeker jicht, dus ik zou maar oppassen met hoeveel eieren jij eet"

Ik was gister, nadat ik 5 wraps met kipfilet naar binnen had gewerkt alvast bezig met het avondeten... Komt mijn vader aanlopen: "Och, heb je weer honger? Jij moet eens naar de dokter want dit is echt niet gezond."

Ik negeer het meestal als hij met van dat soort opmerkingen komt.

haha precies etzelfde als mijn vader:p

Nog een hoor. Eiwitten zijn dodelijk volgens mijn ouders haha

Over dodelijke eiwitten gesproken.. ik mag niet eens eiwitshakes van mn vader, hij ziet dat als anabolen xD

Terug
Naar boven