XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

ik train ook altijd met flys binnenborst hoor

RyanONeal_01.jpg

Binnenkant van je borst? Die kan je beter met ademhalingsoefeningen aanpakken!

laatst een vriend van mij die 1 keer in de week naar de sportschool gaat.

Ja ik heb te weinig vet, dus ik zal nog gespierd kunnen worden. Ik heb een vetpercentage van 0,6%.

Sowieso mensen die 1 keer in de week naar de sportschool gaan.

Ken iemand die al zeker drie jaar naar de sportschool gaat en hij is misschien 100 gram aangekomen. :roflol:

Als ik echt zwaar mijn pecs pak met o.a peckdeck flys en bp...
en de volgende dag tussen mijn borst druk voel ik wel spierpijn haha. :roflol:

:o

omdat je pezen daar zitten...

Train je benen maar eens en druk dan op de pezen die op/onder/boven je knie zitten, heb je dan je knieen getraint? :roflol:

Ondanks u een punt maakt, ja ;)

Als je het zo bekijkt train ik ook 3x per dag mn anus, interpreteer het zoals je wilt :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 00:37 ----------

Anyway, leg gisteravond wat uit aan een maat van me over voeding;

Ik: Gewoon elke avond voor het slapen een bak magere kwark eten.
Hij: Maar je mag na 20:00 toch niets meer eten?
Ik: Dus als je om 19:00 gaat slapen mag je alles eten en als je om 02:00 gaat slapen moet je verhongeren?
Hij: (...)
Ik: Wat denk je zelf?
Hij: Maar dat is toch gewoon algemeen bekend?

:o

ja ook zon verkrachte theorie dat eten voor het slapen gaan slecht voor je is.

heeft mij ook dik een maand geduurt om mijn pa het uit te leggen dat het kant en klare onzin.

ja ook zon verkrachte theorie dat eten voor het slapen gaan slecht voor je is.

heeft mij ook dik een maand geduurt om mijn pa het uit te leggen dat het kant en klare onzin.

En iedereen kent die theorie en toch vreten ze een zak chips leeg voor het slapen :rolleyes:

Rond 10 uur in de ochtend zei iemand.

Ik eet in de ochtend voordat ik ga eten een halve balkje yoghurt. Tijdens de training: Zullen we stoppen ik krijg honger? (hij wilt minder vetpercentage/Doet geen cardio)

Van me vriendin: stop gewoon met trainen en ga heel veel lachen, dat is ook goed voor je spieren

Men ma:
Als je nu 2 stukken vlees per dag eet, ga je op 20ste 3 stukken willen, 40ste 5 stukken enz

Eet met mate!

ik: orly?

Terug
Naar boven