Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben net verhuisd, dus op zoek naar een Sportschool hier.
Kom dus eerst bij van die "Healthcenters" proeflesje etc. je kent het wel.
#Vrolijk meisje medewerkster:
Mooi he hier? Alles nieuw en je mist niks hier!
#Ik:
Nee alleen, benchpress, squatrek, cable station etc.
#Meisje
Ja maar hier kan je bankdrukken met halters, dat is beter en we hebben ze zelfs tot 24kg
#Ik
Juist.... Ik ga er weer vandoor...

Die gebruiken een paar lagen bankdrukshirts.en hoe doen die gasten het dan die 500kg bankdrukken?
HAHA zei toen een gozer tegen maatje van me in een supermarkt..
Die liep op em af en vroeg: ''Meneer! Gebruikt u ook anabolium?''
DIRECT uitgelachen, en daarna mij meteen verteld xD (Niet verzonnen)

HAH nice one die kende ik zelf nog niet![]()
Nou ja soms is het wel zo damn irritant als je mensen over de vloer krijgt en je hebt een pot waar de tekst ''Anabolic Weightgainer'' of ''Extreme HardGainer Formula'' op staat, en ze gaan vragen stellen of dingen zeggen zoals: ''Zie je wel dat je aan de anabolen zit!''
Moet je WEEEEER dat verhaal uitleggen dat Anabool de werking is en de substantie de oorzaak (AAS verhaaltje) Net als Catabolic..
Blegh! Je wordt er zo moe van maar alsnog ga je ELKE Keer door diezelfde discussie heen puur omdat je jezelf niet wil laten kennen![]()
En het werkt aardig! 

Men ma:
Als je nu 2 stukken vlees per dag eet, ga je op 20ste 3 stukken willen, 40ste 5 stukken enz
Eet met mate!
ik: orly?
Je moeder zal het wel weten... je vader is en blije man zeker haha... 5 stukken vlees per dag geven