AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

lachspieren, doet het ergens aan denken:

fatty: Waarom praat en lach je nooit hier?
ik: Ben hier om te trainen
fatty: pfff, je moet je lachspieren ook trainen
ik: huur een clown
loopt hij weg.... wat asociaal :rolleyes:

Ben net verhuisd, dus op zoek naar een Sportschool hier.
Kom dus eerst bij van die "Healthcenters" proeflesje etc. je kent het wel.
#Vrolijk meisje medewerkster:
Mooi he hier? Alles nieuw en je mist niks hier!
#Ik:
Nee alleen, benchpress, squatrek, cable station etc.
#Meisje
Ja maar hier kan je bankdrukken met halters, dat is beter en we hebben ze zelfs tot 24kg
#Ik
Juist.... Ik ga er weer vandoor...

Ben net verhuisd, dus op zoek naar een Sportschool hier.
Kom dus eerst bij van die "Healthcenters" proeflesje etc. je kent het wel.
#Vrolijk meisje medewerkster:
Mooi he hier? Alles nieuw en je mist niks hier!
#Ik:
Nee alleen, benchpress, squatrek, cable station etc.
#Meisje
Ja maar hier kan je bankdrukken met halters, dat is beter en we hebben ze zelfs tot 24kg
#Ik
Juist.... Ik ga er weer vandoor...

:roflol:

ik: heb een power cage besteld en ga binnenkort thuis trainen
bekende: alleen een power cage ?
ik: ja met lat station en dumbbells
bekende: is dat alles ? Ik denk dat je groter wordt als je met de machines in de sportschool gaat trainen. Die zijn er voor gemaakt.

Had direct spijt dat ik over het onderwerp begonnen was.

mensen die zeggen dat ze elke training veel sterker zijn geworden en dan zeggen: ik pakte eerst met borst Dumbbellpress 16 8x en vorige keer heb ik 18 6x gedaan, en nu kan ik 20 4x!

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 11:48 ----------

of ja je kan alleen maar 100kg drukken als je zelf over de 100kg weegt,
Ik zo ja ik ben ook met alleen de stang begonnen, en hoe doen die gasten het dan die 500kg bankdrukken?

en dan oja.....

laatst via via iemand gehoord die een opmerking hoorde over zichzelf
'die gast zal wel flinke aambeien hebben aangezien er zoveel druk, in die houding, op die kont staat'

HAHA zei toen een gozer tegen maatje van me in een supermarkt..
Die liep op em af en vroeg: ''Meneer! Gebruikt u ook anabolium?''

DIRECT uitgelachen, en daarna mij meteen verteld xD (Niet verzonnen :D)

Haha, hij zag een enorme pomp in zijn biceps en dacht dat die Plutonium
gebruikt. :D

HAH nice one die kende ik zelf nog niet :P

Nou ja soms is het wel zo damn irritant als je mensen over de vloer krijgt en je hebt een pot waar de tekst ''Anabolic Weightgainer'' of ''Extreme HardGainer Formula'' op staat, en ze gaan vragen stellen of dingen zeggen zoals: ''Zie je wel dat je aan de anabolen zit!''

Moet je WEEEEER dat verhaal uitleggen dat Anabool de werking is en de substantie de oorzaak (AAS verhaaltje) Net als Catabolic..
Blegh! Je wordt er zo moe van maar alsnog ga je ELKE Keer door diezelfde discussie heen puur omdat je jezelf niet wil laten kennen :P

HAH nice one die kende ik zelf nog niet :P

Nou ja soms is het wel zo damn irritant als je mensen over de vloer krijgt en je hebt een pot waar de tekst ''Anabolic Weightgainer'' of ''Extreme HardGainer Formula'' op staat, en ze gaan vragen stellen of dingen zeggen zoals: ''Zie je wel dat je aan de anabolen zit!''

Moet je WEEEEER dat verhaal uitleggen dat Anabool de werking is en de substantie de oorzaak (AAS verhaaltje) Net als Catabolic..
Blegh! Je wordt er zo moe van maar alsnog ga je ELKE Keer door diezelfde discussie heen puur omdat je jezelf niet wil laten kennen :P

Ze zullen het toch niet begrijpen.

Ze zullen het toch niet begrijpen.

Zeker mee eens! Maar als 100 man het niet begrijpt en er daarvan 1 is die het dan wel snapt.. en HEEL soms iemand is die zich laat overtuigen, ook gaat trainen en dan keihard zijn best doet.. Is het dat ene moment toch wel waard hoor :)

Op dit moment traint er iemand veel met me mee die ook naar mijn verhaaltje luisterde, en nu ook voor zichzelf wil zien of er een punt is in de dingen die ik zei :) En het werkt aardig!

Toch wel prachtig dan :D

pff, waar moet ik beginnen!!

- Deadlift is slecht voor je rug
- ik train mijn benen niet want dan worden ze traag en kan ik minder goed vechten
- nee ik heb niet gespoten, ik heb vroeger héél veel mass gainers gedronken en ben daarom nu zoveel bijgekomen

- "ik ben een hardgainer"

- je moet eerst vet worden en daarna dat vet eraf trainen en de spieren blijven over
- "ik vind die smith wel beter dan gewoon los benchen hoor"

en mijn favoriet: (kerel tegen mij) "jij zit wss wel op 7% bf e?"

Zijn bedoelingen waren zo goed, maar hij kon niet fouter zitten :o

Vandaag met een goeie vriend:

Ik: ja ik ben al begonnen met me kuur.
Hij: ik ga na ramadan pas beginnen. Waar heb je gespoten?
Ik: in me bil
Hij: echt dom van je als je bij biceps doet gaat het gelijk naar je bovenlichaam, nu eerst bij je benen.

Ik ging letterlijk echt stuk gewoon.

Ik word altijd beschuldigd van Creatine gebruik wanneer ik groei.

Is al tijdje geleden, maar zal vele bekend in de oren klinken..

Een collega ging tijdelijk een trainingsmaat van me worden. Gingen we het over ons schema hebben. Had hij alles ingedeeld behalve benen. Ik zeg je moet benen ook trainen he. Zegt hij: ja dat doe ik al op rustdagen dan ga ik een uur fietsen op de hometrainer. Dus ik zeg rustig van, nee dat dat is een aërobe cardio oefening waarmee je vet verbrand en geen spieren zult opbouwen. Zegt die: ja echt niet, kijk eens wat een beenspieren die wielrenners hebben!

Ik had hem natuurlijk kunnen uitleggen dat wielrenners ook hun benen trainen met krachtraining, zeker voor het explosieve gedeelte met squats e.d. en doordat hun zo'n laag vetpercentage hebben je de spieren er mooi ziet uitkomen waardoor het lijkt alsof ze erg gespierd zijn.

Maar daar had ik de kracht niet meer voor.

Ik heb een olympic bar op me kamer staan en bankje etcetc.
Zegt m'n ex: maar met die stang kan je toch alleen je armen trainen?
Ik: tuurlijk schat.

cool story bro

Terug
Naar boven