AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Gisterenavond op een tuinfeest:

Men neef zei voor de grap: "Jorgyboy weegt maar 46kg!"
Meisje dat naast men neef zat, zei: "Echt? "
Ik vroeg aan haar: "Klinkt dat geloofwaardig? :o"

Waarop het meisje antwoordde: "Als je spieren echt zijn, dan niet ..."

Volgens mij heb je gewoon neppe spieren hoor

Je hebt toch echte spieren (bouwvakkers en metselaars etc.) en nepspieren? (van die bodybuilders met shakes en annabolen enzo)

tenminste dat dacht ik altijd..

Gisterenavond op een tuinfeest:

Men neef zei voor de grap: "Jorgyboy weegt maar 46kg!"
Meisje dat naast men neef zat, zei: "Echt? "
Ik vroeg aan haar: "Klinkt dat geloofwaardig? :o"

Waarop het meisje antwoordde: "Als je spieren echt zijn, dan niet ..."

Gewicht: 58 kg

Nu krijgen we zeker een verhaal dat dit oude stats zijn en dat dit nog verandert moet worden naar 120kg?

Edit: is al gezegd............

Je hebt toch echte spieren (bouwvakkers en metselaars etc.) en nepspieren? (van die bodybuilders met shakes en annabolen enzo)

tenminste dat dacht ik altijd..

Jups, zet er een spuitje in en je hebt direct kanonnen van 50 cm! :D

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 14:57 ----------

Gewicht: 58 kg

Nu krijgen we zeker een verhaal dat dit oude stats zijn en dat dit nog verandert moet worden naar 120kg?

Edit: is al gezegd............

Als jij 20kg verliest en je kan dan nog 115kg deadliften zoals ik deed op mijn 55kg, dan mag je mij uitlachen. Gelieve tot dan je commentaar voor jezelf te houden. Heb op dit moment geen behoefte aan e-hero's :)

Inb4ik-deadlift-200kg-met-40kg-BW.jpg

Laatst bewerkt:
+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat je het niet gelooft streelt mijn ego ;)

ou_cat_meme_generator_ntaaawwww_fank_you_really_much_5bb7cf_RE_Super_Mario_Memes-s485x510-183762.jpg

Één van zulke fitness trainers uit m'n gym:

"Niet squatten zonder het moussen omhulsel er rond! Je maakt de stang en je traps kapot ermee"

Jups, zet er een spuitje in en je hebt direct kanonnen van 50 cm! :D

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 14:57 ----------

Als jij 20kg verliest en je kan dan nog 115kg deadliften zoals ik deed op mijn 55kg, dan mag je mij uitlachen. Gelieve tot dan je commentaar voor jezelf te houden. Heb op dit moment geen behoefte aan e-hero's :)

Inb4ik-deadlift-200kg-met-40kg-BW.jpg

Je hebt het nu over kracht stats...
Wil alleen maar zeggen dat je spieren nooit impressive kunnen zijn met 58kg bw...
Maargoed, nvm.

Wilde niet bitche maar vond het wel ironisch.

Je hebt het nu over kracht stats...
Wil alleen maar zeggen dat je spieren nooit impressive kunnen zijn met 58kg bw...
Maargoed, nvm.

Wilde niet bitche maar vond het wel ironisch.

Nope, mijn spieren zijn inderdaad niet impressive en dat heb ik ook nooit verteld. Het ging dan ook niet over mijn BW, maar over het feit dat er mensen zijn die nog geloven in "nep-spieren". Of ze al dan niet zichtbaar zijn, is een discussie die hier niet gevoerd kan worden. Dat mijn 58kg niets voorstelt, dat weet ik zelf ook, daarom zit ik ook hier en probeer ik er wat aan te doen ;)

Mop had inderdaad minder ironisch geweest als ik net zoals iedereen hier 100kg zou wegen :p

OT:

Één van zulke fitness trainers uit m'n gym:

"Niet squatten zonder het moussen omhulsel er rond! Je maakt de stang en je traps kapot ermee"

Haha de stang :roflol:

Terug
Naar boven