XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

het kan vriezen en het kan dooien

ik zou echt in tranen uit barsten xD

Kracht trainen doe je met 10-15 reps. Je kunt ook vvm trainen met 15+ reps maar dat duurt veel te lang.

:D

Bbers maken bv met super zware gewichten 3-5 reps, duur sporters doen met minder gewicht 8-15 reps.

maat van mij zag de deadlift uitgevoerd en zei: 'wow ziet er hard uit voor de borst'
o_O

tevens dezelfde uitgever van klassiekers als: 'Je zit toch niet aan de creatine he man?!!! kei gevaarlijk!!' en 'eerst vet worden met shakes en dan omzetten in spieruh'.

Whey eiwitten zijn zeer goede eiwitten voor sporters. Ze hebben echter 1 heel groot nadeel. Ze worden te snel verteerd. Al na een uur zijn whey eiwitten verteerd. Indien je niet opnieuw een shake na dat uur neemt, begint spierafbraak al! Met whey eiwitten moet je dus elk uur eten, anders verlies je spiermassa! Veel beter (en gemakkelijker) is het dus om een langzaam eiwit zoals Super Protein te nemen. Zo blijft je lichaam dag en nacht in optimale groei- en herstel modus.

Meningen?

niet echt sportgerelateerd... maar ik was wel even verbijsterd:

2 jochies staan te douchen in de kleedkamer, 1 vult zn bidon onder de douche, vervolgens drinkt 2 direct uit de douche, waarop 1 zecht: 'gadver, je drinkt toch niet zomaar uit de douche?''

???

Nee, deze kerel zegt dat je ook geen eiwitten voor 't slapen moet nemen anders wordt je dik.

Een discussie onder 17 jarige ecto's naast me:

Fatso: Ik ga even drinken
Ecto: (op hardcore toon gezegd) Wat? Ik drink nooit tijdens de training.
Fatso: Is dat dan slecht voor je?
Ecto: Ja, tuurlijk, je moet na de training pas drinken. Welke drank heb je bij?
Fatso: Bruiswater.
Ecto: Bruiswater?! Dat is echt fucing ongezond. Ik drink altijd cola zero, veel beter. Ook geen calorieën.
Fatso: Ja, dat is waar. Bruiswater is echt superslecht voor je! Ook ga ik de gewone cola laten staan vanaf nu.

Echt, WTF, waar halen sommigen het...

En natuurlijk de bekende regel: 'na 9 uur verteerd niks meer dus wat je eet kom je aan'

Vind het zo mooi, sommige mensen verzinnen hier KEIHARD dingen die totaal niet gebeurt zijn :P valt gewoon op

Vind het zo mooi, sommige mensen verzinnen hier KEIHARD dingen die totaal niet gebeurt zijn :P valt gewoon op

Nou ik zou best geloven als al die shit gebeurd is hoor..
Je hoort de meest domme dingen...

Als mensen het hier verzinnen, zullen er ook mensen zijn die het verzinnen en dan als feitjes tegen een bber vertellen :P Dus indirect alsnog kern van echtheid XD

Terug
Naar boven