MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

/troll

ik krimp en zet uit als ik het koud of warm heb :)

/troll

/troll

ik krimp en zet uit als ik het koud of warm heb :)

/troll

Was een ~jaartje geleden dat je ook nog eens een keer van lengte versprong, het begon op 1.72 dacht ik.
Maar dan was je wel een stuk langer als mij :p ben het eigenlijk vergeten het verschil van lengte tussen ons.

Keylogger: Vervang fruit/groente met hamburgers..

Oh man...

BULLSHIT

Pullover,
Dus liggend dumbbell met gestrekte armen van achter je hoofd naar boven is voor je tietjes

Ga je staan en maak je de beweging dus in de volgende fase dus van horizontale armen helemaal naar beneden weer met gestrekte armen betrek je je ruggetje

Ironisch dat je dit post in het topic 'citaten van verstandlozen'

Ik liet een jongen op school die nu een paar maanden "fitness doet" - niets aan voeding doet/weet, wil beginnen met creatine- de meest recente foto van jay zien, ik zei als je dadelijk aan de creatine zit dan word jij ook zo! Hij zei ja man, zal wel even duren maar hun zien er wel goed uit maar ze zijn niet sterk, want die spieren zijn meer gewoon opgepompt.

Ik liet een jongen op school die nu een paar maanden "fitness doet" - niets aan voeding doet/weet, wil beginnen met creatine- de meest recente foto van jay zien, ik zei als je dadelijk aan de creatine zit dan word jij ook zo! Hij zei ja man, zal wel even duren maar hun zien er wel goed uit maar ze zijn niet sterk, want die spieren zijn meer gewoon opgepompt.

Dat komt idd erg veel voor.. mensen die dat zeggen.

Dat komt idd erg veel voor.. mensen die dat zeggen.

Inderdaad, ik heb hem ook laten weten dat dit de reinste onzin is die er bestaat. Ik heb vaak geprobeerd deze jongen op weg te helpen d.m.v. advies over training/voeding, maar daar luistert hij niet naar. Vandaar dat ik hem ging k*tten met dat creatine verhaal.

Ook eentje van hem: Ja ik ga beginnen met creatine, want je kunt wel trainen maar als je dan een paar dagen niet hebt getraind gaat dat weer weg en met creatine blijft het.

:D

Water heeft het grootste volume bij een temperatuur van rond de 2 a 3 graden.

Je lichaam bestaat voor 70% uit water, dus als je lichaamstemperatuur rond de 2 graden is ben je het buffst.

wat een mierenneukers hier :roflol:

een die me moeder altijd zegt:
''je eet uit verveling''
:mad:

een die me moeder altijd zegt:
''je eet uit verveling''
:mad:

HAHAHHAHA DIE IS WEL ECHT GOED xD
Ik weet nou niet of dat een citaat van een verstandloze is, of gewoon een coole moeder die ff een DADUM TISH opmerking maakt xD :)
Nice! Reminds me of my mom :D

Oké dit slaat alles......

Iemand op mijn school, die al jaren traint en niks groeit, beweerd dat eiwitten juist slecht zijn omdat je op een natuurlijke moet proberen te groeien??? wtf?

Ja man, eet geen eiwitten. ****ing lichaamseigen stof.....

Oké dit slaat alles......

Iemand op mijn school, die al jaren traint en niks groeit, beweerd dat eiwitten juist slecht zijn omdat je op een natuurlijke moet proberen te groeien??? wtf?

Ja man, eet geen eiwitten. ****ing lichaamseigen stof.....

Ja die ken ik idd ook maar al te goed.. net als '' Shakes zijn niet naturel ''

wtf haha die jongen is helemaal gek!
zeker nog nooit iets gelezen en dan zoon uitspraak doen hahaha

Terug
Naar boven