- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat 3XL maar niet horen, straks krijgen we weer een hele lap tekst waarom deze oefening nou voor borst is.
want ik kan me idd een topic herinnneren waar deze discussie werd uitgevochten, maar vind het nietLaat 3XL maar niet horen, straks krijgen we weer een hele lap tekst waarom deze oefening nou voor borst is.
ik probeer ECHT niet te trollen of een discussie uit te leggen, maar zei hij niet dat het voor rug was?want ik kan me idd een topic herinnneren waar deze discussie werd uitgevochten, maar vind het niet
Sorry, foutje.. Ik bedoelde voor rug

Laat 3XL maar niet horen, straks krijgen we weer een hele lap tekst waarom deze oefening nou niet voor borst is.

Mijn leraar biologie: "Wetenschappers zijn nu op zoek naar de code voor intelligentie in het DNA. Zo kunnen ze de zaadcellen selecteren op verstand en krijgen ouders altijd een intelligent kind, want nu bestaat nog altijd de kans dat je kind een hersenloze bodybuilder wordt."

Wel grappig dat EatAndSquat nu ineens zijn gewicht heeft weg gehaald
Was maar een geintje pik, je moet toch ergens beginnen.

BULLSHIT
Pullover,
Dus liggend dumbbell met gestrekte armen van achter je hoofd naar boven is voor je tietjes
Ga je staan en maak je de beweging dus in de volgende fase dus van horizontale armen helemaal naar beneden weer met gestrekte armen betrek je je ruggetje
Tijmen je stats waren eerst 1m72 daarna 1m74 nu 1m78?
Maar je was toch niet zoveel groter als mij herinner ik me?
I demand answers bro![]()