XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Dat is ook wat ik zeg kerel ;-)

Laat 3XL maar niet horen, straks krijgen we weer een hele lap tekst waarom deze oefening nou voor borst is.

ik probeer ECHT niet te trollen of een discussie uit te leggen, maar zei hij niet dat het voor rug was? :D want ik kan me idd een topic herinnneren waar deze discussie werd uitgevochten, maar vind het niet

Dat is ook wat ik zeg kerel ;-)

ik probeer ECHT niet te trollen of een discussie uit te leggen, maar zei hij niet dat het voor rug was? :D want ik kan me idd een topic herinnneren waar deze discussie werd uitgevochten, maar vind het niet

Sorry, foutje.. Ik bedoelde voor rug :D

Laat 3XL maar niet horen, straks krijgen we weer een hele lap tekst waarom deze oefening nou niet voor borst is.

Wat ook een mooie is:

" Ik ga buikspier-kwartier doen, ik wil echt een sixpack"
of
" Ik ga buikspier-kwartier doen, ik wil mn buikje kwijt raken"

:orly: hahaha

Mijn leraar biologie: "Wetenschappers zijn nu op zoek naar de code voor intelligentie in het DNA. Zo kunnen ze de zaadcellen selecteren op verstand en krijgen ouders altijd een intelligent kind, want nu bestaat nog altijd de kans dat je kind een hersenloze bodybuilder wordt."

Mijn leraar biologie: "Wetenschappers zijn nu op zoek naar de code voor intelligentie in het DNA. Zo kunnen ze de zaadcellen selecteren op verstand en krijgen ouders altijd een intelligent kind, want nu bestaat nog altijd de kans dat je kind een hersenloze bodybuilder wordt."

En wat heb jij gedaan ?

Dan was ik opgestaan en weggegaan
"tja, ik heb hier dan toch niks meer te leren, doeiiiiiiiiii "

:D

BULLSHIT

Pullover,
Dus liggend dumbbell met gestrekte armen van achter je hoofd naar boven is voor je tietjes

Ga je staan en maak je de beweging dus in de volgende fase dus van horizontale armen helemaal naar beneden weer met gestrekte armen betrek je je ruggetje

^ Discussie is al voorbij, ontopic nu plx.

"Waarom zou je 4x in de week gaan trainen als je ook alle spiergroepen op 1 dag kan doen"

Dus jongens, 1x per dag trainen is genoeg! die ecto van mn sportschool zegt het dus het is waar. Dat ik daar zelf niet op gekomen ben

Laatst wel n leuke.
WOW je gained echt veel! DIE GOZER MOET WEL AAN DE SHAKES ZITTEN!

BULLSHIT

Pullover,
Dus liggend dumbbell met gestrekte armen van achter je hoofd naar boven is voor je tietjes

Ga je staan en maak je de beweging dus in de volgende fase dus van horizontale armen helemaal naar beneden weer met gestrekte armen betrek je je ruggetje

En als ik je nou vertel dat ik de volgende dag vreselijke spierpijn heb in mijn (bovenste gedeelte lats en achterkant deltoide.) ?

vecht die pullover discussies even lekker via pm uit

Tijmen je stats waren eerst 1m72 daarna 1m74 nu 1m78?
Maar je was toch niet zoveel groter als mij herinner ik me?
I demand answers bro ???

172 kan ik mij niet heugen?! maar 147 was een foute inschatting en 178 zou moeten kloppen :D

ik meet me morgen nog eens op :)

Terug
Naar boven