Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik heb met dat eelt altijd, en dan vooral met lat pullie's, dat ik dat eelt samenknijp tussen de bar en mijn eigen grip. Irritant..

JA dat is echt irritant! xD haha en dan laat je los en heb je van die bergjes met toppen als eelt xD Moet je ze weer plat drukken.. gaat nergens meer over :p

Mark rippetoe had tijdje geleden een filmpje gemaakt over eelt, je moet gwn je grip anders doen, werkt alleen niet helemaal als je niet van die oversized handen hebt.... Dus bij mij is het meestal ook eraf knippen :)
als ik het filmpje vind zal ik hem wel in me edit toevoegen.

Edit: http://startingstrength.com/index.php/site/platform_managing_calluses

Ik had vroeger vaak posts als :

Ik wil een schema voor biceps en buikspieren, rug en benen wil ik niet trainen.

kloontje alert

:P

leuk citaat van verstandlozen op tv gister:

ene: Doe eens normaal man!
andere: Doe zelf eens normaal man!

:trollface:

Laatst bewerkt:
een leuke blijft ook wel dat bij de voedingwaarden op een pot kwark staat:
per portie (een portie is 90 gram):

Mijn moeder die zei ''Alle middelen met ''-ine'' op het eind zijn slecht, kijk maar naar heroine, cocaine, etc..'' toen ze mijn sample Dexaprine zag liggen.
Zelf was ze natuurlijk vergeten dat ze ook elke dag vitamine en glucosamine caps neemt, aspirine gaat er natuurlijk ook soms in als ze ergens last van heeft.

Heerlijk, zulke slecht onderbouwde stellingen.

@Spoiler

Dat doen toch alle stoere mannen?

mijn vader die zegt: "je verliest al je haren door die supplemententroep".

Ik heb lang haar, dus die vallen op als ze op de grong liggen.

Ik was laatst in de gym, me biceps aan het trainen..komt er zo gast naar me toe. Een oudere man, die zegt: jij traint wel vaak je biceps he? Ik ja 4x per week hoezo? Zegt ie dat dat overkill is ofzo ;S

Echt een mafkezen heb je in de gym, 4x overkill .. lol

Terug
Naar boven