AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik was laatst in de gym, me biceps aan het trainen..komt er zo gast naar me toe. Een oudere man, die zegt: jij traint wel vaak je biceps he? Ik ja 4x per week hoezo? Zegt ie dat dat overkill is ofzo ;S

Echt een mafkezen heb je in de gym, 4x overkill .. lol

Dit is ook een citaat van een verstandloze

Ban jordybuild

Ik was laatst in de gym, me biceps aan het trainen..komt er zo gast naar me toe. Een oudere man, die zegt: jij traint wel vaak je biceps he? Ik ja 4x per week hoezo? Zegt ie dat dat overkill is ofzo ;S

Nee, er is helaas voor jou geen 2e jordybuild actief op het forum die je post niet als troll zou beschouwen en erop in zou gaan.. sorry

edit - oh shit we might got 2 69ingChipmunks n FrankSnip, l o l.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

superdude much

Gymuitbater: "je mag niet in de stang knijpen want dan vloeit je spierkracht naar je onderarmen."

Dat is meestal ook om een bepaalde indruk te wekken :trollface:
Wat voor een indruk? Dat je als een schaap achter heel DBB aanloopt met je constant getroll terwijl de meeste dit tot een serieuze sectie willen behouden?

Of heb je geen flauw idee wat je nu eigenlijk bedoelt met 'Problem?'?

Demian ben je familie van jordybuild? :trollface:

OT:
Iemand zei dat ik breed genoeg ben, loool.
(en als ik zo doorga, dat ik net een bodybuilder wordt yeah right mss over 20 jaar ja)

een leuke blijft ook wel dat bij de voedingwaarden op een pot kwark staat:
per portie (een portie is 90 gram):

Dan eet ik per portie kwark ongeveer 4,5 portie ???

/cry

+1 :)

ik ben aan het sumo deadliften
komt er iemand naar me toe(oude man) niet te veel gewicht he anders scheurt je schouder!
:roflol:

Ban jordybuild!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven