- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Je moeder een beurt gegeven.
En een foto van jou op internet gevonden. Wel buff.
gewoon 3 verstandsloze citaten op een pagina

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moeder een beurt gegeven.
En een foto van jou op internet gevonden. Wel buff.

Zeker als je zinnen naar je hoofd krijgt over je familie en moeder e.d en jij er gewoon om kan lachen 
Demian ben je familie van jordybuild?
OT:
Iemand zei dat ik breed genoeg ben, loool.
(en als ik zo doorga, dat ik net een bodybuilder wordt yeah right mss over 20 jaar ja)

Gasten, ga ff leuke shit posten ofzo ipv deze bullcrap.

Weet niet eens wie dat is, nog nooit gezien tot dat ik hem net zag posten![]()
En dan post ik onzin?
btw, dit topic is sowieso niet echt serieus, ik ben serieus waar dat verwacht word![]()

Ik was aan het cutten.
Vraagt een meisje wa'k doe in de sportschool, ik zeg: "Ja, cardio, fietsen, rennen, roeien ect"
Antwoord: "Maar dat doen toch alleen maar meisjes om af te vallen en jongens krachttraining?"
Wait wut?
Ik kwam bij de fitness en mijn broer was aan het free squaten (dus zonder machine, alleen stang met gewichten) Komt er een gozer aan, die het probeerde met even veel gewichten. Hij kon het niet en enigste wat hij deed was de stang op en neer laten bouncen op zijn nekwervels, hij squatte wel 1 keer, maar toen hield het op. Hij zei tegen mijn broer, je moet zonder die piepschuim ding doen om de stang, want als je met alleen stang doet is beter voor je nek/wervels, worden ze sterk van. Ik en mijn broer helemaal kapot gelachen. Die gast bleef wel serieus. Je zou je nekwervels maar vernken =.=.
Eeeh wat ? Niets zo vervelend als los squatten met piepschuim in je nek hoor. Zo onstabiel !
Ik kwam bij de fitness en mijn broer was aan het free squaten (dus zonder machine, alleen stang met gewichten) Komt er een gozer aan, die het probeerde met even veel gewichten. Hij kon het niet en enigste wat hij deed was de stang op en neer laten bouncen op zijn nekwervels, hij squatte wel 1 keer, maar toen hield het op. Hij zei tegen mijn broer, je moet zonder die piepschuim ding doen om de stang, want als je met alleen stang doet is beter voor je nek/wervels, worden ze sterk van. Ik en mijn broer helemaal kapot gelachen. Die gast bleef wel serieus. Je zou je nekwervels maar vernken =.=.