MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Jij zegt 6 stuks fruit zijn niet goed omdat je van teveel vitaminen ziek wordt. Ik zeg je kan nooit zoveel fruit eten dat je er ziek van wordt. Maar vooral zo'n instelling houden knulletje, kom je er wel. En je kan prima 6 stukken fruit per dag eten. Doe het al een paar jaar lang.

zou me eerder druk maken om het binnen krijgen van te weinig fruit dan te veel :rolleyes:

Idd maar wou gewoon even zeggen dat teveel fruit eveneens slecht kan zijn. En dat is zo.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 11:10 ----------

Jij zegt 6 stuks fruit zijn niet goed omdat je van teveel vitaminen ziek wordt. Ik zeg je kan nooit zoveel fruit eten dat je er ziek van wordt. Maar vooral zo'n instelling houden knulletje, kom je er wel. En je kan prima 6 stukken fruit per dag eten. Doe het al een paar jaar lang.

Gast jij bent achterlijk.
Ik zei 6 stukken fruit zijn nutteloos / niet goed.

En dan zei ik ook nog los van die 6 stukken fruit dat teveel vitaminen schadelijk kunnen zijn. En dat is zo, nog gezien in de les zelf. Dan geef jij een dom voorbeeldje over vitamine c en denk je een held te zijn , maar er zijn duizend keer meer vitaminen dan vitamine c alleen die schadelijk zijn.

Idd maar wou gewoon even zeggen dat teveel fruit eveneens slecht kan zijn. En dat is zo.

Jij kijkt dus niet eens wat daar staat, de kans dat jij de loterij wint is groter dan dat je teveel vitamines binnenkrijgt door het eten van fruit. Ga eens een boek lezen over sportvoeding en blijf hier weg als je er zelf echt de ballen vanaf weet.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 11:13 ----------

Maar ik zie het al, 4 maanden aan het trainen en alle wijsheid in pacht. Discussie met jou is gewoon verspilde tijd.

Jij kijkt dus niet eens wat daar staat, de kans dat jij de loterij wint is groter dan dat je teveel vitamines binnenkrijgt door het eten van fruit. Ga eens een boek lezen over sportvoeding en blijf hier weg als je er zelf echt de ballen vanaf weet.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 11:13 ----------

Maar ik zie het al, 4 maanden aan het trainen en alle wijsheid in pacht. Discussie met jou is gewoon verspilde tijd.

Shit jou argumenten slaan ook nergens op. Omdat ik 4 maanden train weet ik niks van vitaminen? (train btw nog maar 2 maand :) ) Ja kneusje ik doe al 10 jaar topsport dus denk dat ik je wel nog wat kan bijleren over vitaminen. Ik stel voor dat je mijn reacties nog een paar keer herleest en dan toegeeft dat ik een punt had.

En dan zei ik ook nog los van die 6 stukken fruit dat teveel vitaminen schadelijk kunnen zijn. En dat is zo, nog gezien in de les zelf. Dan geef jij een dom voorbeeldje over vitamine c en denk je een held te zijn , maar er zijn duizend keer meer vitaminen dan vitamine c alleen die schadelijk zijn.

ga eens weg aub, je maakt je ontzettend belachelijk hier.

Leeftijd: 16j

Testosteron viert hoogtij :thumb:

lekker laten gaan

Zoals jij dat uittypte begrijp ik ook dat 6 stukken fruit te veel zijn, en dat is al niet zo tenzij je mss watermeloenen bedoelt. En je moet wel debiel veel fruit eten om aan een schadelijke hoeveelheid te komen, denk aan tientallen stuks minimaal. Vitaminevergiftiging komt vooral door teveel vitaminepillen. Wees niet zo stronteigenwijs. Kijk naar mij, ik ben dr ook niet ver mee gekomen :D

Laatst bewerkt:
De grootste anabole junk van de gym:

Je moet geen BOR doen heb je niks aan,
Bankdruk - latt pul down en leg extensions meer hoef je niet te doen..

De discussie aangaan heeft uiteraard geen zin

en over zijn voedings tips maar niet te spreken...

Je moet eten wat je wilt en zo veel mogelijk. mac, burgerking alles moet je eten. slagroom.
ik heb vndaag nog 1kg kaas op..

beetje jammer zulke mensen..

Je moet eten wat je wilt en zo veel mogelijk. mac, burgerking alles moet je eten. slagroom.

Hahahah srs? xD wat een mongol

:D ken ook zo'n gast maar die trolt de hele boel altijd bij elkaar, prachtig. "en wat eet je nou op een dag? veel kip enzo?" antw: "nee joh, je moet juist ook genoeg verzadigde vetten eten, ik eet elke avond een zak chips leeg"

Ga altijd helemaal stuk dan:D

oké son

Shit jou argumenten slaan ook nergens op. Omdat ik 4 maanden train weet ik niks van vitaminen? (train btw nog maar 2 maand :) ) Ja kneusje ik doe al 10 jaar topsport dus denk dat ik je wel nog wat kan bijleren over vitaminen. Ik stel voor dat je mijn reacties nog een paar keer herleest en dan toegeeft dat ik een punt had.

m 16j

jij was op je zesde al topsporter?
cool story bro
en wat versta je onder topsport?
je kraamt namelijk belachelijk veel onzin uit in slechts 1 pagina

m 16j

jij was op je zesde al topsporter?
cool story bro
en wat versta je onder topsport?
je kraamt namelijk belachelijk veel onzin uit in slechts 1 pagina

Jep al op m'n zesde deed ik aan sport op hoog niveau.
topsport
` top - sport de -woord sport op landelijk of internationaal hoog niveau

Ik speelde al op m'n zesde op een hoog niveau ja.
En teveel vitaminen kunnen schadelijk zijn, dat is wat ik zei en dat is waar.
Natuurlijk weet ik ook wel dat je van 3 bananen geen kanker krijgt, ik word gewoon verkeerd begrepen en als er dan nog zo'n gast is die denkt alles beter te weten...

Jep al op m'n zesde deed ik aan sport op hoog niveau.
topsport
` top - sport de -woord sport op landelijk of internationaal hoog niveau

Ik speelde al op m'n zesde op een hoog niveau ja.
En teveel vitaminen kunnen schadelijk zijn, dat is wat ik zei en dat is waar.
Natuurlijk weet ik ook wel dat je van 3 bananen geen kanker krijgt, ik word gewoon verkeerd begrepen en als er dan nog zo'n gast is die denkt alles beter te weten...

op je 6de je sport topsport noemen :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=66AFZrdVTtM

Voetbal dus ? Hoofdklasse F ? Das geen eredivisie knul ;)

Terug
Naar boven