Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Laatst bewerkt:
Ah mijn onwetendheid, nouja weer wat geleerd.

hehe... werd al bang.

maar ik zei het ook wel een beetje verkeerd denk ik
met "gespierde benen" bedoelde ik eigenlijk meer strak, vet is weg, spieren zijn voelbaar, maar nog lang niet groot ;)

trouwens denk ik in januari een eerste cut in te zetten, wil inderdaad het vetpercentage nog een stuk naar beneden krijgen.

hehe... werd al bang.

maar ik zei het ook wel een beetje verkeerd denk ik
met "gespierde benen" bedoelde ik eigenlijk meer strak, vet is weg, spieren zijn voelbaar, maar nog lang niet groot ;)

misschien kun je keertje met ons ma bellen, die mag ook wel eens SL's gaan doen, probeer ik haar al zolang in de kop te krijgen

misschien kun je keertje met ons ma bellen, die mag ook wel eens SL's gaan doen, probeer ik haar al zolang in de kop te krijgen

helpt niet joh, dit is niet iets wat je een ander aan kan praten. Bij mij is de knop helemaal om... maar dat moet toch echt bij jezelf vandaan komen.
Is denk ik een beetje als met verstokte rokers, kunnen ook alleen maar slagen in stoppen daarmee als ze daar echt zelf toe besluiten.

Al de tegenstand die je krijgt, zowel in verband met eten, (jij hoeft toch niet te diëten, jij bent toch niet dik)
als met fanatiek trainen... (wat jij boksen en power liften; dat is toch niks voor jou, das voor mannen)
en spieren kweken, daar wordt je als vrouw lelijk van

dat laat je echt alleen maar van je afglijden als je er zelf heel bewust voor gekozen hebt, niet als iemand anders je dat aangepraat heeft.

Het enige argument wat misschien bij (oudere) vrouwen kan aanslaan is als je kan uitleggen dat power liften heel goed is om osteoporose tegen te gaan.

helpt niet joh, dit is niet iets wat je een ander aan kan praten. Bij mij is de knop helemaal om... maar dat moet toch echt bij jezelf vandaan komen.
Is denk ik een beetje als met verstokte rokers, kunnen ook alleen maar slagen in stoppen daarmee als ze daar echt zelf toe besluiten.

Al de tegenstand die je krijgt, zowel in verband met eten, (jij hoeft toch niet te diëten, jij bent toch niet dik)
als met fanatiek trainen... (wat jij boksen en power liften; dat is toch niks voor jou, das voor mannen)
en spieren kweken, daar wordt je als vrouw lelijk van

dat laat je echt alleen maar van je afglijden als je er zelf heel bewust voor gekozen hebt, niet als iemand anders je dat aangepraat heeft.

Het enige argument wat misschien bij (oudere) vrouwen kan aanslaan is als je kan uitleggen dat power liften heel goed is om osteoporose tegen te gaan.

Ja ik weet het, heb wel respect voor je dat je hiervoor gekozen hebt!

Kerel in de gym die opeens tegen mij begon te praten..

Hij: Ja ik train de laatste tijd niet meer zo hard
Ik: hoezo niet?
Hij: Ben gestopt met creatine
Ik: Dus dan train je gelijk niet hard meer?
Hij: Ja, ik groeide echt hard met dat spul.
Ik: Als dat zo is, waarom stop je er dan mee?
Hij: Ik ging op internet zoeken naar creatine en toen kwam ik erachter dat het gewoon illegale zooi is waar allemaal kankerverwekkende dingen in zitten.

:rolleyes:

Kerel in de gym die opeens tegen mij begon te praten..

Hij: Ja ik train de laatste tijd niet meer zo hard
Ik: hoezo niet?
Hij: Ben gestopt met creatine
Ik: Dus dan train je gelijk niet hard meer?
Hij: Ja, ik groeide echt hard met dat spul.
Ik: Als dat zo is, waarom stop je er dan mee?
Hij: Ik ging op internet zoeken naar creatine en toen kwam ik erachter dat het gewoon illegale zooi is waar allemaal kankerverwekkende dingen in zitten.

:rolleyes:

creatine zijn anaboluhh

Bij ons op school hangt een poster over doping, creatine en caffeine staan er ook op.

Zal wel een heel stomme vraag zijn maar zoveel mensen zeggen het tegen me: is creatine illigaal (bij wedstrijdsporten als roeien bijv)? ik dacht het niet maar mensen brengen me in twijfel. En anders past deze vraag mooi in de topic.

als creatine illigaal was zou niemand sporten... Creatine zit gewoon in vlees :rolleyes:

Koffie is ook doping

wat een niveau weer :)

Cafeïne doping :roflol:

Bij ons op school hangt een poster over doping, creatine en caffeine staan er ook op.

zoveel mensen zeggen het tegen me: is creatine illigaal (bij wedstrijdsporten als roeien bijv)?

:o:roflol: Ik heb ook een half jaar op roeien gezeten. Was ruim voordat ik serieus met BB bezig was. Ik had het idee dat die wedstrijdjongens die alcohol compleet opgeven en alleen maar cola light drinken toch wel weten waar ze mee bezig zijn. Is zelfs bij serieuze sporters de kennis dan zo beroerd???

Terug
Naar boven