MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

ik ging op de sportschool even wat drinken kopen,
zaten er 2 dikke wijven aan de bar <--- (niet eens op loopband)
zegt de 1 tegen de ander, misschien moeten wij ook maar krachttraining gaan doen
heb gehoord dat dat goed is. zegt de ander: NEUH ik hoef niet zulke anabole armen!

ik dacht echt, FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU wat doe je hier

ik ging op de sportschool even wat drinken kopen,
zaten er 2 dikke wijven aan de bar <--- (niet eens op loopband)
zegt de 1 tegen de ander, misschien moeten wij ook maar krachttraining gaan doen
heb gehoord dat dat goed is. zegt de ander: NEUH ik hoef niet zulke anabole armen!

ik dacht echt, FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU wat doe je hier

Tijd voor een epic bro science bullshit antwoord:

''onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 80% van de mannen liever een vrouw heeft met wat spieren dan een dik wijf''

en dan kijken wat voor antwoord ze geven :D

30 koppen? Is ze een stuiterbal?

:o:roflol: Ik heb ook een half jaar op roeien gezeten. Was ruim voordat ik serieus met BB bezig was. Ik had het idee dat die wedstrijdjongens die alcohol compleet opgeven en alleen maar cola light drinken toch wel weten waar ze mee bezig zijn. Is zelfs bij serieuze sporters de kennis dan zo beroerd???

Me coach is ook pro creatine hoor, waren een aantal schaatsers op school en wat andere mafkezen + die poster. Ik geloofde ze al niet echt, maar je gaat dan toch wel een beetje twijfelen :P.

Tijd voor een epic bro science bullshit antwoord:

''onderzoek heeft uitgewezen dat meer dan 80% van de mannen liever een vrouw heeft met wat spieren dan een dik wijf''

en dan kijken wat voor antwoord ze geven :D

daar had ik geen onderzoek voor nodig man :)

^sry maar zo een ken ik er ook, tis zowiezo ongezond maar die mensen bestaan hoor

30? sorry hoor maar dit klinkt een beetje ongeloofwaardig :rolleyes:

Ja ik dacht eerst ook dat ze een geintje maakte. Maar ze staat al om 05:00 op en dan begint ze al met de koffie en dan heel de dag door tot 22:00. Moet er niet aan denken zoveel! Maar ze zit niet te stuiteren want ze doet dit al super lang dus waarschijnlijk als ze ineens zou stoppen of zou minderen zou ze denk ik wel afkickverschijnselen krijgen ofzo... :eek:

collega die me een zakje Animal Pak naar binnen zag werken;

" kun je toch wel gewoon een banaan en een sinasappel meer gaan eten, heb je ook genoeg vitamines, heb je die rare spul niet voor nodig"

LOL

Zegt de man die elke dag 6 stuks fruit eet en alsnog elke 5 weken een week ziek is....

Ja ik dacht eerst ook dat ze een geintje maakte. Maar ze staat al om 05:00 op en dan begint ze al met de koffie en dan heel de dag door tot 22:00. Moet er niet aan denken zoveel! Maar ze zit niet te stuiteren want ze doet dit al super lang dus waarschijnlijk als ze ineens zou stoppen of zou minderen zou ze denk ik wel afkickverschijnselen krijgen ofzo... :eek:

Mijn ouders drinken ook rond de 10 koppen per dag denk ik, en als ze dan even geen koffie hebben (door omstandigheden) of cafeïne vrije koffie drinken, krijgt ons moeder altijd hoofdpijn.

" kun je toch wel gewoon een banaan en een sinasappel meer gaan eten, heb je ook genoeg vitamines, heb je die rare spul niet voor nodig"

LOL

Zegt de man die elke dag 6 stuks fruit eet en alsnog elke 5 weken een week ziek is....

Inderdaad, ik at voorheen ook bijna nooit fruit. Vanaf een paar maanden geleden elke ochtend een banaan en een kiwi naast mijn 1e maaltijd en een week later was ik ziek.. het menselijk afweersysteem is van zichzelf vaak sterker dan men denkt.

ik geef het toe... ik zit zwaar aan de creatine.
maar iedereen bij ons op de sportschool deed het, dus toen ging ik ook gebruiken.
Ik voelde me echt k*t toen ik het aan me ouders moest vertellen... heb ook meteen bekend dat ik zwaar aan de yoghurt en biefstukken zit.

LOL

6 stuks fruit per dag is teveel, van teveel vitaminen kan je evengoed ziek worden.

6 stuks fruit per dag is teveel, van teveel vitaminen kan je evengoed ziek worden.

Wat een bullshit, het is waar dat je van sommige vitamines ziek kan worden als je er teveel van binnenkrijgt. Maar dat ga je echt niet van 6 stukjes fruit krijgen.

Ik zou me eerst eens ergens in gaan verdiepen voordat je dergelijke domme dingen neer gaat zetten.

Wat een bullshit, het is waar dat je van sommige vitamines ziek kan worden als je er teveel van binnenkrijgt. Maar dat ga je echt niet van 6 stukjes fruit krijgen.

Ik zou me eerst eens ergens in gaan verdiepen voordat je dergelijke domme dingen neer gaat zetten.

Inderdaad! hij. past wel goed in het topic

van de meeste vitamines die je teveel binnenkrijgt word je lichaam gewoon intolerant. klinkt als je pist en schijt gewoon alles uit :)

6 stuks fruit per dag = teveel m.a.w nutteloos
Van teveel vitamines kan je ziek worden.

Ik zei niet noodzakelijk dat je van 6 stukken fruit ziek word, maar als je teveel vitaminen neemt kan je ziek worden. En dat is iets waar ik zeker van ben maar jij bent te achterlijk om even logisch te redeneren.

6 stuks fruit per dag = teveel m.a.w nutteloos
Van teveel vitamines kan je ziek worden.

Ik zei niet noodzakelijk dat je van 6 stukken fruit ziek word, maar als je teveel vitaminen neemt kan je ziek worden. En dat is iets waar ik zeker van ben maar jij bent te achterlijk om even logisch te redeneren.

Vitamine C kan bijvoorbeeld bij te hoge doseringen schadelijk zijn, maar daar moet je er al 20 voor op eten. En dan heb je op het hoogst lichte bijwerkingen.

Als je vitaminesupplementen neemt zitten daaar vaak doseringen in van 10x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.

Echt snotneus ga je eerst eens verdiepen in wat materie voordat je zulke onzin gaat verkondigen.

6z51u9.jpg

2rxgtwz.jpg

Vitamine C kan bijvoorbeeld bij te hoge doseringen schadelijk zijn, maar daar moet je er al 20 voor op eten. En dan heb je op het hoogst lichte bijwerkingen.

Als je vitaminesupplementen neemt zitten daaar vaak doseringen in van 10x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.

Echt snotneus ga je eerst eens verdiepen in wat materie voordat je zulke onzin gaat verkondigen.

6z51u9.jpg

2rxgtwz.jpg

Ik zei teveel vitaminen zijn niet goed.
Jij bevestigd dat bedankt.

Ik zei 6 stukken fruit per dag zijn niet goed / nutteloos.
Jij bevestigd dat bedankt.

Terug
Naar boven