MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Dit klonk iets teveel als broscience in mijn oren maar die kerel was er wel heel erg van overtuigd.

Voor elke gram calcium de je uit melk haalt heb je een gram eiwitten nodig om de calcium af te breken dus het is nutteloos om melk te drinken omdat je niks aan die eiwitten hebt.

En : Kippen die vol zijn gegooit met hormenen enzo die hebben allemaal stress in zich en dat zit in dat vlees, als je dat dan gaat eten dan word het spierafbrekend omdat je allemaal stresshormoon (serotine????? of weet ik veel hoe het heet) binnenkrijgt...........

:roflol: dat zijn goeie

Waarom zou je uberhaupt achteruit rijden met een auto :roflol:

146460d1347739440-help-headers-exhaust-not_sure_if_srs.jpg

Ik krijg er dit jaar waarschijnlijk nog wel een paar te horen... Ik heb een vegetarier in de klas en de kerel van bovenstaande quotes. Hij weet het allemaal wel mooi te vertellen en hij had die dingen op PubMed gelezen, maar ik denk dat hij het dan verkeerd begrepen heeft of de verkeerde onderzoeken eruit haalt.

Edit: niks tegen vegetariërs maar die weten soms ook mooie verhalen te vertellen.

Laatst bewerkt:
dat kan je alleen in een x (verplaatsing)/t (tijd) diagram tekenen. een x/t diagram kan wel onder de 0 komen alleen dit wil niet zeggen dat de snelheid ook onder de 0 is. de verplaatsing kan in de natuurkunde wel negatief zijn maar de snelheid niet ;)

snelheid is een vorm van beweging, dus moet je een referentie kiezen, dus kan snelheid zowel negatief als positief zijn,
natuurlijk gebruiken we in normale mensen wereld alleen maar positieve snelheid, om dat de refentie sowieso duidelijk is uit de context, maar theoretisch kan het en is het zelf noodzakelijk als je snelheid wil beschrijven t.o.v. een andere snelheid (vanuit een en dezelfde referentie, wat toch wel gewenst is) of t.o.v je gekozen referentie.

Dat

Dit klonk iets teveel als broscience in mijn oren maar die kerel was er wel heel erg van overtuigd.

Voor elke gram calcium de je uit melk haalt heb je een gram eiwitten nodig om de calcium af te breken dus het is nutteloos om melk te drinken omdat je niks aan die eiwitten hebt.

En : Kippen die vol zijn gegooit met hormenen enzo die hebben allemaal stress in zich en dat zit in dat vlees, als je dat dan gaat eten dan word het spierafbrekend omdat je allemaal stresshormoon (serotine????? of weet ik veel hoe het heet) binnenkrijgt...........

Plof kippen zit wel antibiotica, enc lijkt me niet echt gezond maar spierafbraak door de stress van de.kippen.is.onzin

Wetenschapsforum.

Neem je stilstaan dus als referentie is vooruit rijden een positieve snelheid en achteruitrijden een negatieve snelheid. Klinkt niet logisch maar natuurkundig wel correct. Anders kom jij ook in de knoei wanneer jij je plaats tijd diagram wilt gaan tekenen op basis van een grafiek waar hij eerst positief vooruit rijd en daarna achteruit ook nog eens een positieve snelheid heeft :p

Wetenschapsforum.

Neem je stilstaan dus als referentie is vooruit rijden een positieve snelheid en achteruitrijden een negatieve snelheid. Klinkt niet logisch maar natuurkundig wel correct. Anders kom jij ook in de knoei wanneer jij je plaats tijd diagram wilt gaan tekenen op basis van een grafiek waar hij eerst positief vooruit rijd en daarna achteruit ook nog eens een positieve snelheid heeft :p

Conclusie: Je kan snelheid negatief noemen maar kracht blijft positief gewoon de andere kant op...

Agree en klaar?

Plof kippen zit wel antibiotica, enc lijkt me niet echt gezond maar spierafbraak door de stress van de.kippen.is.onzin

vooral ook nog eens als je dan juist serotonine (anti-stress) zou binnenkrijgen er door :rolleyes:

Het calcium verhaaltje klopt ook niet trouwens want calcium neem je op en sla je op en/of scheid je uit. Als je te weinig hebt haalt het lichaam het uit voorraden in het lichaam. De uiteindelijke lichamelijke hoeveelheid blijft ongeveer gelijk ;).

Laatst bewerkt:
Conclusie: Je kan snelheid negatief noemen maar kracht blijft positief gewoon de andere kant op...

Agree en klaar?

De resulterende kracht ja :roflol:

Maar ook die kan negatief zijn als je er van uitgaat dat vooruit gaan een positieve kracht is. Sterker nog kracht kan in 3 dimensies negatief zijn :roflol:

V=dx/dt

Als x dus afneemt, is je snelheid negatief.

Dus. Punt.

Sterke derping weer hier.

Wacht nee, resulterende kracht is wel positief.. Maar richting kan wel negatief zijn :o

laten we gaan voor de 5 pagina's off topic gezeik, nog maar een paar posts

Ne gast die ik had gevraagd om me te spotten (ik vroeg hem omdat hij toch nog serieus traint) was wa aan het praten met me na mijn set.

Over een BB'er bij onze sportschool: "Ja die gast ziet er wel goed uit maar dat zijn geen echte spieren, wil je echte spieren dan moet je op kracht trainen".

Dan kan je niks eten, vis is ook slecht dan, zitten allemaal kankerstoffen in van in de vieze vuile zee.:o

( off topic)*( Stukje bro sience)

Nou ja vis verstikken wel door al het plastic wat in de zee komt, alles is slecht idd, alleen wat er met die kippen gebeurd is gewoon massa stallen van 100.000 van de beesten.

dat is in de zee anders( kippen worden gewoon vol gedouwd om maar zo snel en goedkoop mogelijk groot en vettig teworden met behulp van antibiotica waardoor ze minder snel ziek worden

Maar ja ''who cares''..

Terug
Naar boven