AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik weet dat assisted pull ups niet hardcore genoeg voor dit forum om het blijkbaar te kennen.
Military press is onmogelijk in die machine.
Ging erom dat je de machine mee kan laten helpen om het gewicht te verminderen.
Voorbeeld: ik weeg 75kilo, zet de machine op 20, dus ik moet 55kilo op eigen kracht doen met pulls ups.

Zij deden de machine op 90 kilo, wegen rond 60, dus als het ware doen ze -30kilo op eigen kracht.
Terwijl ze dachten dat ze 90kilo aan verzetten waren en dat dat heel makkelijk was.

Is het nu wat geloofwaardiger en duidelijker?

facepalm.jpg

Denk nog eens na. Als iets -30kg weegt, wat gebeurt er dan?

Dan kun je vliegen, geen redbull voor nodig

Dan kun je vliegen, geen redbull voor nodig

inderdaad.

Dus assisted pull ups met een tegengewicht van groter dan je lichaamsgewicht worden de tegenovergestelde factorbeweging(van pull naar push) wil je de machine in beweging krijgen.

Dus je krijgt in feite een soort perverse military press-machine.

In principe moet ik wat natuurkundige formuletjes erbij halen want kg is niet 100% correct.

Laatst bewerkt:
Snappie nou?

Nee.. Het Zit zo: als je in de min traint dan train je er spieren af ,dat snappen jullie tog wel

Of wanneer ze je niet serieus nemen, omdat je maar 20 bent. Oké, ik ga vaak dwars in op wat men allemaal maar denkt tegenwoordig en dan word ik weer eens voor gek uitgemaakt. Denk hierbij aan diep squatten is niet slecht voor je knieën, 6 keer per dag eten is lichamelijk gezien onzin, vasten biedt voordelen.

Ben ook maar gestopt met mensen helpen als ze weer eens een verdoete uitvoering hebben. Dat gebeurt overigens meerdere keren per training (vandaag een vrouw die stiff-legged deadlifts deed met bolle rug, 2 jongens die met bolle rug aan het squatten en vervolgens deadliften waren (ze doen het in ieder geval wel ;-) )) en het personeel doet er niets aan. Sterker nog, ze zien het niet eens.

Het nadeel is dat veel personeel niet eens de kennis heeft. Ze weten hoe je de apparaten qua hoogte versteld en that's it. Als je lid wordt van een sportschool dan krijg je met mazzel een algemeen apparaat schemaatje waar je niks mee opschiet, 'het standaard rondje'. De machines worden even uitgelegd, hoe verstel je de zitjes en leuningen en veel plezier. Met heel veel mazzel willen ze nog wel eens een policy tot gewichtsverhoging of schema aanpassing hebben na 2 maanden, maar meestal is dag 1 de enige begeleiding die je krijgt. Vragen worden niet of slecht beantwoord, tenzij je wilt weten hoe het zitje ook alweer hoger of lager moet.

Daarentegen als je bij een club voetbal, tennis, judo, zwemmen, weet ik welke sport gaat beoefenen krijg je elke les training. Vaak zijn deze clublidmaatschappen nog goedkoper dan de gemiddelde sportschool. Nu snap ik wel dat je daar meerdere mensen in 1x uitleg kan geven, maar een beetje aanwezigheid van 1 of 2 trainers in de zaal die echt kennis hebben, fouten zien en uitleg geven (eventueel spotten) zal niet misstaan in de sportschool.

Hij bedoeld gewoon negatieve kracht.

Als je achteruit rijd met een auto heb je ook een negatieve snelheid (natuurkundig gezien)

Volgens mij klopt ook dat niet :/ Welke richting je ook uit rijdt, volgens mij is je snelheid altijd positief.

Als ik zeg dat een auto 5km/u achteruit rijdt, zou ik natuurkundig gezien moeten zeggen dat hij -5km/u (vooruit) rijdt?

Het nadeel is dat veel personeel niet eens de kennis heeft. Ze weten hoe je de apparaten qua hoogte versteld en that's it. Als je lid wordt van een sportschool dan krijg je met mazzel een algemeen apparaat schemaatje waar je niks mee opschiet, 'het standaard rondje'. De machines worden even uitgelegd, hoe verstel je de zitjes en leuningen en veel plezier. Met heel veel mazzel willen ze nog wel eens een policy tot gewichtsverhoging of schema aanpassing hebben na 2 maanden, maar meestal is dag 1 de enige begeleiding die je krijgt. Vragen worden niet of slecht beantwoord, tenzij je wilt weten hoe het zitje ook alweer hoger of lager moet.

Daarentegen als je bij een club voetbal, tennis, judo, zwemmen, weet ik welke sport gaat beoefenen krijg je elke les training. Vaak zijn deze clublidmaatschappen nog goedkoper dan de gemiddelde sportschool. Nu snap ik wel dat je daar meerdere mensen in 1x uitleg kan geven, maar een beetje aanwezigheid van 1 of 2 trainers in de zaal die echt kennis hebben, fouten zien en uitleg geven (eventueel spotten) zal niet misstaan in de sportschool.

+1

Volgens mij klopt ook dat niet :/ Welke richting je ook uit rijdt, volgens mij is je snelheid altijd positief.

Als ik zeg dat een auto 5km/u achteruit rijdt, zou ik natuurkundig gezien moeten zeggen dat hij -5km/u (vooruit) rijdt?

+1

Ja :roflol:

Je zegt toch ook 5 km/h achteruit

+1

welk deel van "eigenlijk klopt kg niet" snapte je niet?

ik probeer het eenvoudig te houden.

Wat een discussie :haha: zullen we het gewoon.bij positieve gewichten houden, bb is al moelijk genoeg

Laatst bewerkt:
elke dag hoor ik dit door en maar door begint het zat te raken XD

Snelheid kan niet negatief zijn k*tjes :roflol:

Anyway, krijg vaak mensen die mijn techniek willen verbeteren, na meermaal te zeggen dat ik het wél goed doen gaan ze toch door :fuu:

Terug
Naar boven