XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Misschien jezelf toch eens filmen als ze dat echt zo vaak komen zeggen

Snelheid kan niet negatief zijn k*tjes :roflol:

Natuurkundig wel. Als je 5 km naar supermarkt loopt en weer terug heb je 0 km afgelegd natuurkundig gezien :roflol: De totale afstand die je gelopen hebt is wel 10 km maar de afgelegde afstand is 0 omdat je op het beginpunt weer bent geëindigd.

En als snelheid niet negatief is hoe kun je dan achteruit rijden? Snelheid altijd positief betekend dat hij altijd de zelfde kant op gaat.

Neen.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:16 ----------

De 'natuur' weet niet wanneer een auto voor of achteruit rijdt... Altijd positief dus, dit kan je niet toepassen op snelheid, maar wel op die assisted pull up machine.

Neen.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:16 ----------

De 'natuur' weet niet wanneer een auto voor of achteruit rijdt... Altijd positief dus, dit kan je niet toepassen op snelheid, maar wel op die assisted pull up machine.

Ik zeg ook natuurkundig gezien.

Hoe wil jij anders in een grafiek aanduiden dat een auto achteruit gaat?

Daar wil ik niet eens een grafiek van maken

Gister vroeg iemand wat ik in de ochtend at en ik zei dat vonden ze nogal veel dus gister en vandaag hebben ze dat de hele tijd lopen roepen:P.
En daarna vroeg iemand hoe ik me eieren at rauw of gebakken.
Hem even duidelijk gemaakt dat je echt dom bent als je eieren rauw gaat eten.
Wou me toch niet geloven en zei dat je daardoor sneller spiermassa kweekt (hij is 1.80m en ong 50-55k kg).
School is ook zo leuk:)

Gister vroeg iemand wat ik in de ochtend at en ik zei dat vonden ze nogal veel dus gister en vandaag hebben ze dat de hele tijd lopen roepen:P.
En daarna vroeg iemand hoe ik me eieren at rauw of gebakken.
Hem even duidelijk gemaakt dat je echt dom bent als je eieren rauw gaat eten.
Wou me toch niet geloven en zei dat je daardoor sneller spiermassa kweekt (hij is 1.80m en ong 50-55k kg).
School is ook zo leuk:)

nja dom is het niet maar het is natuurlijk wel vies en er is een kleine kans op salmonella. ik neem zelf het risico niet maar er zijn genoeg mensen die ze wel rauw eten of ergens in verwerken.

nja dom is het niet maar het is natuurlijk wel vies en er is een kleine kans op salmonella. ik neem zelf het risico niet maar er zijn genoeg mensen die ze wel rauw eten of ergens in verwerken.

Ik vindt het persoonlijk best dom want het is ook niet beter (altans:P).
Waarschijnlijk heeft ie teveel films gezien:D.

Juist, en als je achteruit gaat dan gaat de lijn omlaag toch? :roflol:

Negatieve snelheid dus

het enige wat negatief kan zijn in de natuurkunde is de verplaatsing. snelheid kan nooit negatief zijn. ooit een v/t diagram gezien wat onder de 0 komt? ik niet.
nu hou ik er echt over op want als je wat beter op had gelet op school weet je dat ik gelijk heb....

Het eiwit in rauwe eieren heeft een biologische beschikbaarheid van 51%, koken verhoogt dit percentage tot circa 91%, wat betekent dat het eiwit van gekookte eieren tweemaal beter wordt opgenomen dan dat van rauwe eieren[2]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stop met die wetenschap gedoe, anders wordt ik echt verstandloos :s

het enige wat negatief kan zijn in de natuurkunde is de verplaatsing. snelheid kan nooit negatief zijn. ooit een v/t diagram gezien wat onder de 0 komt? ik niet.
nu hou ik er echt over op want als je wat beter op had gelet op school weet je dat ik gelijk heb....

Ik had toch echt goed opgelet hoor :roflol:

Hoe wil je dan in een grafiek tekenen dat een auto achteruit rijd?

Dat moet toch niet?

Ik had toch echt goed opgelet hoor :roflol:

Hoe wil je dan in een grafiek tekenen dat een auto achteruit rijd?

dat kan je alleen in een x (verplaatsing)/t (tijd) diagram tekenen. een x/t diagram kan wel onder de 0 komen alleen dit wil niet zeggen dat de snelheid ook onder de 0 is. de verplaatsing kan in de natuurkunde wel negatief zijn maar de snelheid niet ;)

Dit klonk iets teveel als broscience in mijn oren maar die kerel was er wel heel erg van overtuigd.

Voor elke gram calcium de je uit melk haalt heb je een gram eiwitten nodig om de calcium af te breken dus het is nutteloos om melk te drinken omdat je niks aan die eiwitten hebt.

En : Kippen die vol zijn gegooit met hormenen enzo die hebben allemaal stress in zich en dat zit in dat vlees, als je dat dan gaat eten dan word het spierafbrekend omdat je allemaal stresshormoon (serotine????? of weet ik veel hoe het heet) binnenkrijgt...........

Terug
Naar boven