BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De totale afstand die je gelopen hebt is wel 10 km maar de afgelegde afstand is 0 omdat je op het beginpunt weer bent geëindigd. Neen.
---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:16 ----------
De 'natuur' weet niet wanneer een auto voor of achteruit rijdt... Altijd positief dus, dit kan je niet toepassen op snelheid, maar wel op die assisted pull up machine.
.
Gister vroeg iemand wat ik in de ochtend at en ik zei dat vonden ze nogal veel dus gister en vandaag hebben ze dat de hele tijd lopen roepen.
En daarna vroeg iemand hoe ik me eieren at rauw of gebakken.
Hem even duidelijk gemaakt dat je echt dom bent als je eieren rauw gaat eten.
Wou me toch niet geloven en zei dat je daardoor sneller spiermassa kweekt (hij is 1.80m en ong 50-55k kg).
School is ook zo leuk![]()
Ik zeg ook natuurkundig gezien.
Hoe wil jij anders in een grafiek aanduiden dat een auto achteruit gaat?

Ik zeg ook natuurkundig gezien.
Hoe wil jij anders in een grafiek aanduiden dat een auto achteruit gaat?

gewoon met een s (afstand)/t (tijd) diagram maat
maar genoeg over natuurkunde. post maar weer wat sappige verhalen.

nja dom is het niet maar het is natuurlijk wel vies en er is een kleine kans op salmonella. ik neem zelf het risico niet maar er zijn genoeg mensen die ze wel rauw eten of ergens in verwerken.
).
.Juist, en als je achteruit gaat dan gaat de lijn omlaag toch?
Negatieve snelheid dus

Juist, en als je achteruit gaat dan gaat de lijn omlaag toch?
Negatieve snelheid dus
nja dom is het niet maar het is natuurlijk wel vies en er is een kleine kans op salmonella. ik neem zelf het risico niet maar er zijn genoeg mensen die ze wel rauw eten of ergens in verwerken.
het enige wat negatief kan zijn in de natuurkunde is de verplaatsing. snelheid kan nooit negatief zijn. ooit een v/t diagram gezien wat onder de 0 komt? ik niet.
nu hou ik er echt over op want als je wat beter op had gelet op school weet je dat ik gelijk heb....

Ik had toch echt goed opgelet hoor
Hoe wil je dan in een grafiek tekenen dat een auto achteruit rijd?

?? of weet ik veel hoe het heet) binnenkrijgt...........Ik had toch echt goed opgelet hoor
Hoe wil je dan in een grafiek tekenen dat een auto achteruit rijd?