Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Van zwaar trainen krijg ik korte spieren en van veel reps lange spieren en ik wil geen slome beer worden (skinnyfat gastje van 75 kg bij 1.85)

Zelfde guy:
Dus ik moet mijn eetpatroon aanpassen om mijn buikje weg te krijgen? Laat dan maar.

Gister kwam men moeder weer met een epic opmerking. Ik zei ik ga even een aantal maanden wat vet wegtrainen, zegt ze: waarom pak je dan nog steeds die shakes? Ik dacht laat ook maar haha

Goede vraag toch

Ja heel erg goed, vooral als je een pre workout en een eiwit shake in je voedingsschema zitten :s

jonge wat loop je je moeder nou zwart te maken, ondankbaar nest

van bb verkleint je weerstand tegen ziektes..

No shit

Studiegenoot tegengekomen in gym vandaag, het leek alsof hij niet echt goed een idee had van wat hij aan het doen was dus heb hem wat raad gegeven, vooral met betrekking tot uitvoering van oefeningen.

5 min later komt hij opnieuw naar mij, en vraagt hij of ik een vriendin heb die ook traint. Ik zeg van niet, waarop ik vraag waarom hij dat wilt weten. Hij antwoord daarop dat hij een vriendin heeft die nu traint en met een vraag zit: "Doordat ze vroeger volleybalde heeft ze nu dikke beenspieren en die wil ze weg. Hoe krijgt ze nu dunne beenspieren?"

I was like ... als ik geen ectoboy van 50kg was had ik hem (1m 90, 85kg) gebitchslapped van hier tot in tokyo, maar heb hem/haar squats aangeraden en gezegd dat hij me dankbaar zal zijn binnen 1 jaar. Verder heb ik er geen woorden meer aan vuil gemaakt.

Terug
Naar boven