- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Is dat zo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat zo
dus cola is 0 kcal? thermodynamics brah.
Loop gewoon de draak te steken, dat zien jullie hopelijk ook wel in. (ik zeg het voor het geval jullie dat niet in zien snap je)
Cola Zero bevat misschien 0 kcal, maar het kost wel kcal om het op te warmen in het lichaam, wat dus weer een negatief creëert.

denk dat jij het hier eventjes niet snapt. Cola wil niet zeggen dat je bijkomt grapjas. Probeer je de slimme uit te hangen ofzo
Loop gewoon de draak te steken, dat zien jullie hopelijk ook wel in. (ik zeg het voor het geval jullie dat niet in zien snap je)
Cola Zero bevat misschien 0 kcal, maar het kost wel kcal om het op te warmen in het lichaam, wat dus weer een negatief creëert.
iemand vroeg vandaag serieus aan mij; en? kun je al 200 kilo bankdrukken? Wtf, ik weeg 55 kg! Vond ze maar raar, hihi

vorige week zie ik in de sportschool een gast binnenkomen en een belt om doen om vervolgens wat lichte oefeningetjes hier en daar te doen. Op een bepaald moment vraag ik hem wat zijn reden is om bij die oefeningen een belt te dragen.
antwoord.... dan blijft mijn trui beter zitten
Hhaahhahaha had ik niet zien aankomen
Ik denk dat zijn punt is dat je wanneer je bulkt, je evengoed dat extra colatje erbij kan drinken. A carb is a carb. Zorg dat je voldoende eiwitten, gezonde vetten en micro's binnenkrijgt, de rest kan je aanvullen door alles te eten/drinken wat je tegenkomt.

A carb is a carb is wel waar, maar ik vind niet dat je de KH van cola kan vergelijken met die van havermout of bruine rijst (alleen lettend op KH)Ik denk dat zijn punt is dat je wanneer je bulkt, je evengoed dat extra colatje erbij kan drinken. A carb is a carb. Zorg dat je voldoende eiwitten, gezonde vetten en micro's binnenkrijgt, de rest kan je aanvullen door alles te eten/drinken wat je tegenkomt.