Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

een youtube comment: "Shoulders and biceps on the same day is so stupid. The protein won't get to your biceps after your workout, it will stop at your shoulders" ging helemaal stuk :p

Je moet iedereen zijn gezicht eens zien als je op stap bent of op een feestje bent, en water wil drinken.
Heb echt het gevoel dat je moet drinken, en als je dit niet doet het niet gewaardeerd wordt..

Arnold's hgh wordt gemaakt van levend weefsel van kindjes uit de sovjet unie, wij normale mensen kunnen nooit aan anabolen komen die zo goed zijn als Arnold had

Je moet iedereen zijn gezicht eens zien als je op stap bent of op een feestje bent, en water wil drinken.
Heb echt het gevoel dat je moet drinken, en als je dit niet doet het niet gewaardeerd wordt..

En helaas niet alleen op feestjes..

ja dat is best grappig. maarja i don't care.

Gisteren bijvoorbeeld, was op stap met ouders en andere familieleden, word ik hier een cola aangeboden wijs ik dat af, zegt mijn moeder hij is op dieet terwijl ik nog maar 70 kg weeg bij 1m82 en diep in de bulk zit -.-

Gisteren bijvoorbeeld, was op stap met ouders en andere familieleden, word ik hier een cola aangeboden wijs ik dat af, zegt mijn moeder hij is op dieet terwijl ik nog maar 70 kg weeg bij 1m82 en diep in de bulk zit -.-

denk dat jij nog wel een colaatje kan gebruiken..
wat hetgeen je probeert te vertellen als grappig eigenlijk voor jezelf geldt.
of ben je (extreem) clean?

Laatst bewerkt:

Maat van mij legde ik de basics van trainen uit en hij ging voor de eerste keer trainen dus ik was mee.

Beetje standaard zooi als squat, bor, deadlift, benchpress en cg benchpress. Komt er zo`n ventje naar hem toe, hij ignord mij volledig en zegt tegen hem 'Je moet hem niet geloven hoor, al dat gedoe met die oefeningen is alleen maar gevaarlijk en slecht, je kan veel beter op apparaten trainen!!' Ik had echt zoiets van WTF? 1, je praat poep... 2, ik sta er naast dude.

2 tellen later komt er zo`n vent, die zegt tegen de eigenaar dat die me wel kan gebruiken als instructeur, aangezien ik wél wat weet. Epic win, want die apparaten dude hoorde het (:

Alleen dbol/test dacht ik. Er was geen insuline/hgh in zijn periode, daarna verdween ook de stomach vacuum pose (grotendeels) door opgeblazen organen.

denk dat jij nog wel een colaatje kan gebruiken..
wat hetgeen je probeert te vertellen als grappig eigenlijk voor jezelf geldt.
of ben je (extreem) clean?

denk dat jij het hier eventjes niet snapt. Cola wil niet zeggen dat je bijkomt grapjas. Probeer je de slimme uit te hangen ofzo

Terug
Naar boven