erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Wat triest om te horen. Ik wens je moeder heel veel sterkte en hoop dat ze snel door deze barre tijd heen komt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

een youtube comment: "Shoulders and biceps on the same day is so stupid. The protein won't get to your biceps after your workout, it will stop at your shoulders" ging helemaal stuk![]()

een youtube comment: "Shoulders and biceps on the same day is so stupid. The protein won't get to your biceps after your workout, it will stop at your shoulders" ging helemaal stuk![]()

Je moet iedereen zijn gezicht eens zien als je op stap bent of op een feestje bent, en water wil drinken.
Heb echt het gevoel dat je moet drinken, en als je dit niet doet het niet gewaardeerd wordt..
Je moet iedereen zijn gezicht eens zien als je op stap bent of op een feestje bent, en water wil drinken.
Heb echt het gevoel dat je moet drinken, en als je dit niet doet het niet gewaardeerd wordt..
Gisteren bijvoorbeeld, was op stap met ouders en andere familieleden, word ik hier een cola aangeboden wijs ik dat af, zegt mijn moeder hij is op dieet terwijl ik nog maar 70 kg weeg bij 1m82 en diep in de bulk zit -.-
Arnold's hgh wordt gemaakt van levend weefsel van kindjes uit de sovjet unie, wij normale mensen kunnen nooit aan anabolen komen die zo goed zijn als Arnold had
Arnold had toch geen hgh? Ieder geval niet de hoeveelheden die ze vandaag de dag hebben..
denk dat jij nog wel een colaatje kan gebruiken..
wat hetgeen je probeert te vertellen als grappig eigenlijk voor jezelf geldt.
of ben je (extreem) clean?
denk dat jij het hier eventjes niet snapt. Cola wil niet zeggen dat je bijkomt grapjas. Probeer je de slimme uit te hangen ofzo