Volgens mij verwar jij me met iemand anders fatso.
Anyways, ik heb plezier met die festivalletjes te doen en soms eens opstap te gaan, jij hebt zo te zien meer plezier met jezelf vol te proppe met eten dikz*k, logisch dat je gains maakt, fat only.
Jij was vroeger vast zo een fat kid die altijd uitgelachen werd en nu snel op z'n teentjes getrapt is, want waarom ben je nu aan het ragen op mij? Omdat ik lachte met een comment van een andere dbb'er over jouw o zo stoere verhaaltje?
grappig,
als je even in mijn logje had gekeken, dan had je geweten dat ik me niet volprop met eten, maar op dieeet ben.
ik was vroeger geen fat kid, ik was zo mager dat ik eruit zag als een tl buis, toen ik starte met trainen woog ik eerder 60 dan 70.
ik ben trouwens niet degene die snel op zijn teentjes is getrapt, ik maak een grap en jij gaat me vetellen dat ik een grote t*ring bek heb en dat ik moet oppassen.
maar no hard feelings, want ik ben op dit gedeelte van het log om te lachen, en als jij lekker naar een festival wilt gaan, het zal me worst wezen, lekker plezier maken.
en wat jij in je fl**ker steekt om dat plezier te maken, is helemaal aan jezelf.
veel plezier nog op deze zonnige dag
---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:14 ----------
whaha, vraag het me ook af
---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:16 ----------
Had je niet geraged op me had ik helemaal niets over jou te zeggen, maar wie de bal kaatst...
eh niet reageren op dat jij op mij reageert?
maar wist niet dat je het zo hard bij je aankwam,
sorry daarvoor, was gewoon als eerder gezegd een grap.
---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:18 ----------
Jij voelt je wel heel stoer op het internet. Heb jij iets te compenseren uit het echte leven?
oewwhhh, ik heb even naar je stats gekeken, met jou maak ik geen ruzie.
maar van hard gains ben ik niet zo onder de indruk, is ook niet nodig, we zijn hier toch gewoon voor een beejte lol
---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 13:22 ----------
Al die reacties van hardgains staan gelukkig wel in het juiste topic
eens!,
maar goed mensen, KLAAR.
HARDGAINS, jammer dat je niet in de buurt woont, anders hadden we lekker een keertje kunnen gaan trainen samen, en vervolgens een heerlijk belgisch bierke kunnen pakken.
oh nee, even vergeten, probeer af te vallen.
succes met je gainen, ga ik weer verder proberen te cutten.