MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Dikke trainingslog heb jij zeg.
Sukkel

Ben je trouwens nog hard gegaan.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:26 ----------

ben echt onder de indruk nu.

denk je dat je een bodybuilder bent nu je dope doet, dope is wat anders dan doping.

ga lekker je ghb je speed en natuurlijk elke dag je weed doen.

en je dan afvragen waarom je geen gains maakt.

veel plezier nog met je leven.

weet trouwens niet waar jij die 13% van jezelf mee gemeten hebt? met een waterpomptang.
zeggen dat ik fatso ben.

put your money where your mouth is en plaats eens wat foto's, kunnen we allemaal lachen.

ik schaam me niet voor mijn lichaam en mijn foto's, ik werk eraan.

zou je ook eens moeten doen.

alweer veelste veel tijd besteed aan deze post

:roflol:

Volgens mij verwar jij me met iemand anders fatso.

Anyways, ik heb plezier met die festivalletjes te doen en soms eens opstap te gaan, jij hebt zo te zien meer plezier met jezelf vol te proppe met eten dikz*k, logisch dat je gains maakt, fat only.

Jij was vroeger vast zo een fat kid die altijd uitgelachen werd en nu snel op z'n teentjes getrapt is, want waarom ben je nu aan het ragen op mij? Omdat ik lachte met een comment van een andere dbb'er over jouw o zo stoere verhaaltje?

Laatst bewerkt:
Had je niet geraged op me had ik helemaal niets over jou te zeggen, maar wie de bal kaatst...

xApE2Z3.jpg

lmao wats going on

Anyways, ik heb plezier met die festivalletjes te doen en soms eens opstap te gaan, jij hebt zo te zien meer plezier met jezelf vol te proppe met eten dikz*k, logisch dat je gains maakt, fat only.

Jij was vroeger vast zo een fat kid die altijd uitgelachen werd en nu snel op z'n teentjes getrapt is, want waarom ben je nu aan het ragen op mij? Omdat ik lachte met een comment van een andere dbb'er over jouw o zo stoere verhaaltje?

Jij voelt je wel heel stoer op het internet. Heb jij iets te compenseren uit het echte leven?

En dat zullen waarschijnlijk nog wel DBB stats zijn ook.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 12:11 ----------

Lees nog maar eens terug, jij begint te reageren als een achterlijke.

Hij zeg dat ik ecto ben, ik zeg dat hij dik is, both true.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 12:13 ----------

1m74 is toch ook gewoon een normale lengte? Net niet manlet :p

Je pakt hem wel heel snel hard aan op zijn zwakke punt waar hij zelf ook van weet, dat staat je niet goed.
Gewoon niet doen.

Daar heb je misschien wel gelijk in, vast wel, en ik had misschien niet dadelijk zo fel moeten reageten. Maar hij is nog altijd zelf verantwoordelijk voor wat hij zelf zegt, en de eventuele reacties die hij daarmee uitlokt. Als hij daar niet mee om kan gaan moet hij het in de eerste plaats niet uitlokken

Al die reacties van hardgains staan gelukkig wel in het juiste topic :roflol:

Daar heb je misschien wel gelijk in, vast wel, en ik had misschien niet dadelijk zo fel moeten reageten. Maar hij is nog altijd zelf verantwoordelijk voor wat hij zelf zegt, en de eventuele reacties die hij daarmee uitlokt. Als hij daar niet mee om kan gaan moet hij het in de eerste plaats niet uitlokken

Ben ik ook wel met je eens maar ik denk als je hem was dat je altijd heel defensief heb moeten zijn omdat het een harde wereld is en mensen je pakken als je overgewicht hebt.

Ik hoef dit niet juist te hebben maar in veel gevallen verklaart het waarom iemand op een bepaalde manier kan reageren.
En zo is het nog met tig andere dingen in het leven.

Gewoon zand erover, geef elkaar een hand and it's all good.

Beter bewaar je de vrede, oorlog kan altijd nog, kan je beter zover mogelijk uitstellen voor het moment dat je het een keer echt nodig hebt en je niet anders kunt of het ECHT ergens om gaat.
Ga dan maar los!

Ben ik ook wel met je eens maar ik denk als je hem was dat je altijd heel defensief heb moeten zijn omdat het een harde wereld is en mensen je pakken als je overgewicht hebt.

Ik hoef dit niet juist te hebben maar in veel gevallen verklaart het waarom iemand op een bepaalde manier kan reageren.
En zo is het nog met tig andere dingen in het leven.

Gewoon zand erover, geef elkaar een hand and it's all good.

Beter bewaar je de vrede, oorlog kan altijd nog, kan je beter zover mogelijk uitstellen voor het moment dat je het een keer echt nodig hebt en je niet anders kunt of het ECHT ergens om gaat.
Ga dan maar los!

Volledig mee eens :)
Stond zelf ook een beetje te defensief opgesteld zo te zien

Wie is hier gelijk op zn teentjes getrapt? denk om je hart man, zwaar respectloos dit.

Terug
Naar boven