AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ik zei laats na een dagje beentraining 'beetje spierpijn in me bovenbenen zeg'

krijg je als reactie 'komt ervan als je die shakes neemt nu breken je spieren af.'

vond deze wel een goeie!:p

Kerel deze citaat MADE MY ****ING DAY!:D:D:D

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 11:09 ----------

sks-voetbalpomp-rocket-kaart.jpg

Hiermee toch?

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Een skinny guy bij me op het werk, die ook naar dezelfde gym gaat als ik. In mijn gym geven ze ook groepslessen. Spinning, insanity workout, extreme body tuning... Hij doet ze allemaal en die gast denkt echt dat die goed bezig is. Als ik dan vraag aan hem wat de bedoeling is van zoveel cardio dan antwoord hij: Ik zou er graag scherp bij staan. Ik heb hem eens horen zeggen dat hij 65kg weegt. Hij is al 7kg afgevallen van die groepslessen, ik hoop dat hij niet meer afvalt want mss valt hij nog uiteen... Het meest hilarische wat hij zei is, dat ik door mijn krachttraining massa zal bijkrijgen. En dat hij door zijn workouts echte kracht zal bijkrijgen maar hij is wel al 7kg afgevallen en waarschijnlijk bijna allemaal muscle want hij was al zo'n skinny guy.

deze doet het hem ook altijd, ''je word te breed, is niet meer mooi''

No single **** was given that day.

Elke keer als ik starvation mode, 3 hour rule, don't forget breakfast of andere idiote opmerkingen langs zie komen die nog steeds overal rondgelult worden.

een skinny guy bij me op het werk, die ook naar dezelfde gym gaat als ik. In mijn gym geven ze ook groepslessen. Spinning, insanity workout, extreme body tuning... Hij doet ze allemaal en die gast denkt echt dat die goed bezig is. Als ik dan vraag aan hem wat de bedoeling is van zoveel cardio dan antwoord hij: Ik zou er graag scherp bij staan. Ik heb hem eens horen zeggen dat hij 65kg weegt. Hij is al 7kg afgevallen van die groepslessen, ik hoop dat hij niet meer afvalt want mss valt hij nog uiteen ... Het meest hilarische wat hij zei is, dat ik door mijn krachttraining massa zal bijkrijgen. En dat hij door zijn workouts echte kracht zal bijkrijgen maar hij is wel al 7kg afgevallen en waarschijnlijk bijna allemaal muscle want hij was al zo'n skinny guy.

:d:d:d

Een skinny guy bij me op het werk, die ook naar dezelfde gym gaat als ik. In mijn gym geven ze ook groepslessen. Spinning, insanity workout, extreme body tuning... Hij doet ze allemaal en die gast denkt echt dat die goed bezig is. Als ik dan vraag aan hem wat de bedoeling is van zoveel cardio dan antwoord hij: Ik zou er graag scherp bij staan. Ik heb hem eens horen zeggen dat hij 65kg weegt. Hij is al 7kg afgevallen van die groepslessen, ik hoop dat hij niet meer afvalt want mss valt hij nog uiteen... Het meest hilarische wat hij zei is, dat ik door mijn krachttraining massa zal bijkrijgen. En dat hij door zijn workouts echte kracht zal bijkrijgen maar hij is wel al 7kg afgevallen en waarschijnlijk bijna allemaal muscle want hij was al zo'n skinny guy.

misschien heeft hij wel gewoon heel andere doelen dan jou.... en met die groepslessen train je idd je ''echte kracht''. (uithoudingsvermogen dus)

''Dat is allemaal opgepompt en nep''

whaha, zo'n soort quote zei een spillebeen tegen mij toen ik nog rond liep met 47cm armen.
was net bezig met een setje ez bar curls met 25 an iedere kant, toen hij zei, je moet met zware gewichten trainen, anders krijg je geen echte spieren.

ik heb hem de ez bar in zijn handen gegeven

whaha, zo'n soort quote zei een spillebeen tegen mij toen ik nog rond liep met 47cm armen.
was net bezig met een setje ez bar curls met 25 an iedere kant, toen hij zei, je moet met zware gewichten trainen, anders krijg je geen echte spieren.

Cool story brah, tell it again

Cool story brah, tell it again

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 08:31 ----------

oh, nu herken ik je opeens, heb ja al een beetje gains gemaakt

Would read again, please keep us informed of your progress with pics and vids, show us what you got man, wanna see how thick, tight, solid you can get. Thanks for the motivation.

deze doet het hem ook altijd, ''je word te breed, is niet meer mooi''

No single **** was given that day.

Vooral chicks zeggen dat, dont give a ****.

fatceps tellen niet.

Jonge Wie de **** ben jij dikke?? Ga maar even cutten, met dat bf% en zo een grote bek zou je beter toch maar even opletten met wat je zegt fatso

En dan heb ik het vooral over die grote bek van je

dikz*k

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 10:42 ----------

Idd :roflol:

Laatst bewerkt:
Dat jochie doet me wel een beetje denken aan jeff seid tbh

Jonge Wie de **** ben jij dikke?? Ga maar even cutten, met dat bf% en zo een grote bek zou je beter toch maar even opletten met wat je zegt fatso

dikz*k

Dikke trainingslog heb jij zeg.
Sukkel

Ben je trouwens nog hard gegaan.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:26 ----------

dikz*k

ben echt onder de indruk nu.

denk je dat je een bodybuilder bent nu je dope doet, dope is wat anders dan doping.

ga lekker je ghb je speed en natuurlijk elke dag je weed doen.

en je dan afvragen waarom je geen gains maakt.

veel plezier nog met je leven.

weet trouwens niet waar jij die 13% van jezelf mee gemeten hebt? met een waterpomptang.
zeggen dat ik fatso ben.

put your money where your mouth is en plaats eens wat foto's, kunnen we allemaal lachen.

ik schaam me niet voor mijn lichaam en mijn foto's, ik werk eraan.

zou je ook eens moeten doen.

alweer veelste veel tijd besteed aan deze post

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven