MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Die werd mij laatst ook gezegd:p, met nog wat andere typische anti-bodybuild opmerkingen ik kon er wel omlachen (zelfspot) maar toen ik begon over haar figuur begon dat eruit ziet als een leeggelopen skippybal had ik het weer gedaan hoor:o
Dat is toch ook gewoon iemand ronduit beledigen?

Blijft verder een vermakelijk topic, die "verstandlozen" houden er gewoon een andere levensstijl op na. Laat die mensen, als ze zo gelukkig zijn?

Dat is toch ook gewoon iemand ronduit beledigen?

Blijft verder een vermakelijk topic, die "verstandlozen" houden er gewoon een andere levensstijl op na. Laat die mensen, als ze zo gelukkig zijn?

Dat valt wel mee, dan zou ik haar opmerkingen ook als beledigend kunnen ervaren, maar het leuke is iets is pas beledigend als je dat zo ervaart. Ik vind het zo heerlijk als mensen commentaar op me hebben je vervolgens een opmerking terug plaatst en dan opeens de kamer te klein is.

Dat valt wel mee, dan zou ik haar opmerkingen ook als beledigend kunnen ervaren, maar het leuke is iets is pas beledigend als je dat zo ervaart. Ik vind het zo heerlijk als mensen commentaar op me hebben je vervolgens een opmerking terug plaatst en dan opeens de kamer te klein is.

Nja opzich ben ik niet vaak 'wie de bal kaatst' (vooral omdat t nu mijn moeder was....:p ) maar ik ben het verder wel met je eens dat zulke opmerkingen beledigend kunnen zijn, dus kunnen ze wel wat terug verwachten. Alleen in welke mate ligt dan aan wat zij zeggen natuurlijk.

Die werd mij laatst ook gezegd:p, met nog wat andere typische anti-bodybuild opmerkingen ik kon er wel omlachen (zelfspot) maar toen ik begon over haar figuur begon dat eruit ziet als een leeggelopen skippybal had ik het weer gedaan hoor:o

Tja, het is makkelijker om je probleem te accepteren in plaats van er iets aan te doen..... En achteraf wel klagen over hoe onzeker ze zijn.....

Nja soms weet je gewoon dat ze het niet gaan halen, als ze al zulke opmerkingen maken en veel cheaten (ookal weten zij het niet). Jammer is dat, maar accepteren is vaak, voor een tijdje, makkelijker.

afgelopen week kwam er een persoon dat zich net had ingeschreven in de fitness op me af gelopen om een aantal dingen te vragen ivm oefeningen e.d.

1 van zijn eerste zinnen was bij zijn uitleg " maar ik wil geen bodybuilder worden. Ik kom gewoon voor een beetje breder te worden dan ik nu ben" ( ben ik maar niet op in gegaan )

Na aantal min praten wou ik hem een beetje motiveren en gaf ik hem een complimentje dat hij al mooi droog stond. Waarop hij antwoordde " uh, hoe weet je dat? nu je het zegd! ik heb inderdaad wel dorst! " Persoon meende het dood ernstig en was helemaal van de kaart van hoe ik dat kon zien.

Heb me effe moetten in houden met lachen toen...

Ook wel is zoiets gehoord, maar toen was het "droogtrainen doe je toch door geen water te drinken tijden het trainen" :o

Vandaag weer wat nieuws gezien... kwam eentje bankdrukken en wij hebben een normale stang(20kg olympisch) daarvoor en hij vond deze te dik, waarna hij kwarter reps ging maken en constant ging zeuren over het gewicht, dat die normaal meer kon en hij k*t deze 'dikke' stang was.. Hierbij gaf die zijn mattie steeds 'tips' als je moet een gewicht pakken wat je niet kan en dan vanaf 1 rep al gespot (kwart in zijn geval) reps maken.

Hij had echt het meest misvormde lichaam ooit met alleen triceps en nauwelijks borst, ondanks zijn kwart reps met 100kg...

Niet echt een citaat maar toch wel een leuke.

Laatst vroeg een redelijk buffe gast uit de gym aan mij of ik hem wilde spotten met bankdrukken. Pakt die vervolgens de stang uit het rek en zodra de stang zijn borst raakt gaat hij minimaal een halve meter met zn reed omhoog van het bankje af als hij de stang omhoog drukt. Dit deed ie bij elke herhaling xD.

Vond het altijd al een beetje een rare gast.

Laatst bewerkt:
Ik moet 20/25 kilo aankomen dus neem nu 2 eiwit shakes per dag

:roflol: good luck :roflol:

Gisteren ook een leuke gehoord.

Als je in spiermassa wilt aankomen moet je 1g eiwitten binnen spelen per kg. Toen iemand hem er op wees dat het veel te weinig is en dat dat misschien genoeg is voor iemand die niet traint en geen sport doet was z'n uitleg: "ja maar die 1g/kg is enkel aan shakes he. je moet dat boven je gewone voeding nemen"

Gisteren ook een leuke gehoord.

Als je in spiermassa wilt aankomen moet je 1g eiwitten binnen spelen per kg. Toen iemand hem er op wees dat het veel te weinig is en dat dat misschien genoeg is voor iemand die niet traint en geen sport doet was z'n uitleg: "ja maar die 1g/kg is enkel aan shakes he. je moet dat boven je gewone voeding nemen"

insinueer je dat hij ongelijk heeft lol? :p

insinueer je dat hij ongelijk heeft lol? :p
Ik insinueer helemaal niets. Wat hij eerst zei is belachelijk en de manier hoe hij zich er uit wou lullen is zwak. Definieer normale voeding en zeg me dan eens dat ik ongelijk heb. :)

gister zei een collega van me deze geniale opmerking : ik doe vaak cardio op een laag tempo maar blijf er wat langer op staan (hij weet niets van liften af)
ik antwoord daarop ja dat doen bodybuilders vaak om droog te trainen
zegt die heel droog ; maar ik word er alleen maar nat van.

I wasn't even mad.

Ik insinueer helemaal niets. Wat hij eerst zei is belachelijk en de manier hoe hij zich er uit wou lullen is zwak. Definieer normale voeding en zeg me dan eens dat ik ongelijk heb. :)

lol wat hij zij is idd wel belachelijk! maar hij heeft zich wel mooi proberen te herpakken, maarjah je kent er duidelijk wat meer van als hem dus het is gewoon hilarisch

gister zei een collega van me deze geniale opmerking : ik doe vaak cardio op een laag tempo maar blijf er wat langer op staan (hij weet niets van liften af)

I wasn't even mad.

Hoe kan je daar niet op ingaan...? En het is een collega van je, hmm speciale werkplaats?
Jammer dat zoiets niet op video is vastgelegd.. zou jouw gezichtsuitdrukking wel willen zien...

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 15:48 ----------

Oow citaten niet m.b.t. fitness maar ze komen wel van dit Forum alleen dan bij "Het DBB Tattoo topic"
Verschillende personen zeggen hete volgende:

"Zwart / Wit" Tattoos....

I wasn't even mad.

Zijn laatste opmerking klinkt meer als:
Ik heb geen idee wat 'droogtrainen' is dus ik maak maar een raar grapje terug.

Terug
Naar boven