XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Was vanochtend buiten op de parkeerplaats van de sportschool Benchpresses aan het doen.
Komen er twee kerels naar buiten, zegt er een "je kunt beter binnen trainen want dan zijn je spieren eerder warm en heeft het beter effect" stond ik daar met me zwetende kop "nou het is hier warm genoeg hoor

Was vanochtend buiten op de parkeerplaats van de sportschool Benchpresses aan het doen.
Komen er twee kerels naar buiten, zegt er een "je kunt beter binnen trainen want dan zijn je spieren eerder warm en heeft het beter effect" stond ik daar met me zwetende kop "nou het is hier warm genoeg hoor
buiten bankdrukker ben je autist

Waarom benchpress je op de parkeerplaats?

buitengains zijn beter als binnengains.
jwz...

Was vanochtend buiten op de parkeerplaats van de sportschool abwheel aan het doen.
Komen er twee kerels naar buiten, zegt er een "je kunt beter binnen trainen want dan zijn je spieren eerder warm en heeft het beter effect" stond ik daar met me zwetende kop "nou het is hier warm genoeg hoor"

Wat leuk dat iedereen het buiten ook zo leuk vind. Laten we een buiten gym beginnen

Kwam vanochtend uit de gym met mijn maat, was er een ecto op de parkeerplaats lunges aan het doen.. Sprak ik hem aan waarom hij niet gewoon binnen lunges doet, net als iedereen. Durfde die mong**l niks terug te zeggen en brak het zweet bij hem uit xD

Kwam vanochtend uit de gym met mijn maat, was er een ecto op de parkeerplaats lunges aan het doen.. Sprak ik hem aan waarom hij niet gewoon binnen lunges doet, net als iedereen. Durfde die mong**l niks terug te zeggen en brak het zweet bij hem uit xD

Ik zat vandaag in de sauna met mijn pak chocomel....

edit : nice

Laatst bewerkt:
Was vanochtend buiten op de parkeerplaats van de sportschool Incline presses aan het doen.

Ging vanochtend naar de gym, stapte uit de auto en zag een ecto lunges doen op de parkeerplaats, kwamen er 2 andere ecto's aan die hem vroegen waarom hij niet gewoon binnen lunges deed net als iedereen. Die andere durfde niets zeggen en het zweet brak hem uit.

Toen ben ik binnen lunges gaan doen.

Haha wat een reacties.
Blijf het toch lekker buiten doen. Kan ik tenminste fatsoenlijk 10 stappen vooruit lopen zonder dat iemand of iets in me pad staat

Was vancohtend buiten op de parkeerplaats aan het rukken, komen 2 homos naar buiten zeggen dat ik het beter binnen kan doen, want daar zijn je spieren beter "warm". Ik zei dat ik het warm genoeg heb en dat ze moeten opdonderen en niet zo naar mijn lul kijken......F@GS!

Was vancohtend buiten op de parkeerplaats aan het rukken, komen 2 homos naar buiten zeggen dat ik het beter binnen kan doen, want daar zijn je spieren beter "warm". Ik zei dat ik het warm genoeg heb en dat ze moeten opdonderen en niet zo naar mijn lul kijken......F@GS!

jeetje wat een heumeus

van anabolen worden je spieren zachter dan naturel

Waarom train je je kuiten met gewichten? je kan net zo goed een kwartier fietsen, dan groeien ze nog harder zelfs.
Als je je kuiten zo blijft trainen kun je over 2 jaar niet eens meer normaal lopen.

Terug
Naar boven