AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om hier op te reageren want ik vind je veel te irritant en eigenwijs, maar oke:

spiermassa aanzetten en vet verliezen zijn twee loslopende processen die langs elkaar heen kunnen gebeuren. Hoe snel spiermassa aanzetten gaat op (of onder) onderhoud hangt van vele factoren af (genen, ervaring/getraindheid, testosteron, voeding, hoeveelheid vet, kcal inname, etc). Kan prima, en heb je geen fancy shit of AAS voor nodig.

Nu blij?

Heeft dus wel wat meer uitleg nodig dan alleen simpelweg: het kan gewoon.
Ik ben inderdaad irritant en eigenwijs, daarom volg ik niet gewoon klakkeloos op wat andere beweren :)

Heeft dus wel wat meer uitleg nodig dan alleen simpelweg: het kan gewoon.
Genen spreekt voor zich,
ervarenheid spreekt voor zich,
meer testosteron = meer energie wordt gebruikt voor anabole doeleinden,
kwaliteit voeding spreekt voor zich lijkt me,
meer lichaamsvet = levert meer energie, kun je makkelijker wegkomen met een lagere kcal inname
kcal inname spreekt voor zich,

Ik ben inderdaad irritant en eigenwijs, daarom volg ik niet gewoon klakkeloos op wat andere beweren :)
And I respect you for it.

En nu ga ik m'n werkgroep opdrachten voorbereiden.

Genen spreekt voor zich, (ik heb geen goede spier genen :p meer vet genen..)
ervarenheid spreekt voor zich, (hij weet dat ik pas begonnen ben)
meer testosteron = meer energie wordt gebruikt voor anabole doeleinden, (ik ben een vrouw, dus zal wel voor zich spreken denk ik)
kwaliteit voeding spreekt voor zich lijkt me,
meer lichaamsvet = levert meer energie, kun je makkelijker wegkomen met een lagere kcal inname
kcal inname spreekt voor zich, (Bedoel je hiermee dat als je een laag kcal inname hebt, dat je dan alsnog spieren kan kweken?)

And I respect you for it.

En nu ga ik m'n werkgroep opdrachten voorbereiden.

Thanks, ik heb dikgedrukt gereageerd.

Mensen die anabolen gebruiken hebben fake spieren. Is alleen maar vocht, ze zitten vol met water, daarom zien ze er zo groot uit.

Thanks, ik heb dikgedrukt gereageerd.
Als je bijvoorbeeld op onderhoud gaat zitten (althans op een kcal inname waarbij je op gewicht blijft), voor 6 maanden, zul je na 6 maanden zien dat je vp gezakt is.

Hoe lager je gaat in kcal, hoe minder stimulans voor spiergroei natuurlijk, als je op -1000 kcal zit hoef je denk ik niets te verwachten.

Ik zit zelf bv nu al een maand ongeveer op hetzelfde gewicht, maar vp% is met 1-1,5% gezakt, en ik ben wat sterker. Het gaat als je het vergelijkt met puur cutten of bulken niet zo snel, maar het gebeurt wel gewoon, en op lange termijn zal t resultaat ongeveer hetzelfde zijn.

Als je bijvoorbeeld op onderhoud gaat zitten (althans op een kcal inname waarbij je op gewicht blijft), voor 6 maanden, zul je na 6 maanden zien dat je vp gezakt is.

Hoe lager je gaat in kcal, hoe minder stimulans voor spiergroei natuurlijk, als je op -1000 kcal zit hoef je denk ik niets te verwachten.

Ik zit zelf bv nu al een maand ongeveer op hetzelfde gewicht, maar vp% is met 1% gezakt.

Ahaa okee dan had ik het duidelijker moeten zeggen;
Ik zit 600 kcal onder onderhoud, eet heel weinig (dat weet hij wel) en toch zegt hij; je kan wel spieren krijgen hoor :p

Lekker boeiend.

Ahaa okee dan had ik het duidelijker moeten zeggen;
Ik zit 600 kcal onder onderhoud, eet heel weinig (dat weet hij wel) en toch zegt hij; je kan wel spieren krijgen hoor :p

Lekker boeiend.
Gaat me niet om jouw situatie en wat hij zegt, maar meer in het algemeen dat het wel kan :o

Gaat me niet om jouw situatie en wat hij zegt, maar meer in het algemeen dat het wel kan :o

Oh, volgens mij werd er gereageerd op MIJN verhaaltje over een gesprek tussen mij en hem.
Het is dus wel specifiek om mijn situatie omdat er gereageerd werd op mijn situatie :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan moet je maar niet reageren op mij.
Verder was er niemand anders die zei: je kan niet ...

Dus ja; ikke ikke ikke..

Het IS mogelijk als je nog een beginner bent of een tijd gestopt bent met trainen, of JIJ het kan zul je zelf achter moeten komen.
Je traint nog niet zo lang denk ik dus probeer het zou ik zeggen... Rond onderhoud eten, wat cardio en goed trainen, succes !

Het IS mogelijk als je nog een beginner bent of een tijd gestopt bent met trainen, of JIJ het kan zul je zelf achter moeten komen.
Je traint nog niet zo lang denk ik dus probeer het zou ik zeggen... Rond onderhoud eten, wat cardio en goed trainen, succes !

Ik eet 600 kcal onder onderhoud, vandaar dat ik het dus niet kan. En is niet erg, want ik wil het nu ook niet..prio is nu vetverbranding.
Ging me gewoon om het gesprek tussen mij en die ander.

Maar oke, het is mogelijk; prima :)

Interessante discussie... :coffeepc:

Terug
Naar boven