XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

om het topic te redden kan heel die lijst van berichten van hell93 effe gequote worden en hier geplaatst worden?

je moet met je bodyweight trainen want met gewichten krijg je van die lompe spieren

Benieuwd wat lompe spieren zijn :)

om het topic te redden kan heel die lijst van berichten van hell93 effe gequote worden en hier geplaatst worden?
el buuuurnnn :roflol: hell93 defend yourselff
1245213520895.gif

Fitness instructeur bij me in de gym begon net tegen mij te vertellen dat hij ook maar eens gaat beginnen met trainen, maar hij gaat geen benen trainen want die waren al goed genoeg volgens hem *flext vervolgens zijn kuiten*

Dus ik zeg, dat zijn kuiten.

"Is toch ook een been?"

Uwot?

wat is 'kuit' dan volgens jou?

Was vanochtend buiten op de parkeerplaats van de sportschool lunges aan het doen.
Komen er twee kerels naar buiten, zegt er een "je kunt beter binnen trainen want dan zijn je spieren eerder warm en heeft het beter effect" stond ik daar met me zwetende kop "nou het is hier warm genoeg hoor"

Was vanochtend buiten op de parkeerplaats van de sportschool lunges aan het doen.
Komen er twee kerels naar buiten, zegt er een "je kunt beter binnen trainen want dan zijn je spieren eerder warm en heeft het beter effect" stond ik daar met me zwetende kop "nou het is hier warm genoeg hoor"

Brb dumbbells mee naar buiten nemen om op de parkeerplaats te trainen :roflol: idioot

Was vanochtend buiten op de parkeerplaats van de sportschool squats aan het doen.

Terug
Naar boven