XXL Nutrition

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

'Die gasten in de gym kunnen dan wel zwaren gewichten tillen, maar het is niet functioneel. Laat ze maar eens een zak cement tillen, dan vallen ze door de mand'

Deze opmerking kreeg ik laatst. Echt een giller.

Mjah man hier zit dan weer het verschil in krachtuithouding.

Ik ga in de kerstvakantie 10dagen bij mijn pa gaan werken. 10uren met emmers cement en tegels de trap op en af. Ik kan misschien 87kg benchen , mijn pa niet en ik hef ook meer. Maar hij houdt dat wel 10uren uit , de hele tijd zakken cement tillen en mee rondlopen.

Ik durf wedden dat ik na 3-4u al volledig kapot ben. Er is dus wel degelijk een verschil he... Gelijk welke bb kan een zak cement tillen.

Maar laat ze dat 10u per dag doen dan vallen ze door de mand :P
 
Een zak cement opheffen heeft niets me bench te maken.
Ga dan maar oefeningen doen als squat, deadlift.... je core verstevigen ...
 
Een zak cement opheffen heeft niets me bench te maken.
Ga dan maar oefeningen doen als squat, deadlift.... je core verstevigen ...

Jah i kno , die bench was gewoon een voorbeeld he. Als je een zak cement heft zal je idd meer met je core en armen werken.

Pa heeft al 3x spuit in zijn rug moeten krijgen xD , dat zegt genoeg.
Maar ik doel dus gewoon op het verschil in explosiefe kracht en krachtuithouding.
 
Mjah man hier zit dan weer het verschil in krachtuithouding.

Ik ga in de kerstvakantie 10dagen bij mijn pa gaan werken. 10uren met emmers cement en tegels de trap op en af. Ik kan misschien 87kg benchen , mijn pa niet en ik hef ook meer. Maar hij houdt dat wel 10uren uit , de hele tijd zakken cement tillen en mee rondlopen.

Ik durf wedden dat ik na 3-4u al volledig kapot ben. Er is dus wel degelijk een verschil he... Gelijk welke bb kan een zak cement tillen.

Maar laat ze dat 10u per dag doen dan vallen ze door de mand :P

BP : 94kg x2

...? :p
 
BP : 94kg x2

...? :p

Njah spreektaal he , wil zeggen van ik kan dat wel maar dan kom ik met een tegenstelling van mijn pa xD. Mrjah op het internet werkt dat blijkbaar niet zo goed.

En mijn BP is beetje achteruit door examenweek :(. Dus zit nu op 87*5 volgende stap is meteen weer 92-94 en heb er imo nog niet echt zin in , moet dan weer men pa halen etc.

Max is echt wel 94x2 maar weet niet of ik het atm nog haal :( heb ook kloteblessure.
 
Njah spreektaal he , wil zeggen van ik kan dat wel maar dan kom ik met een tegenstelling van mijn pa xD. Mrjah op het internet werkt dat blijkbaar niet zo goed.

En mijn BP is beetje achteruit door examenweek :(. Dus zit nu op 87*5 volgende stap is meteen weer 92-94 en heb er imo nog niet echt zin in , moet dan weer men pa halen etc.

Max is echt wel 94x2 maar weet niet of ik het atm nog haal :( heb ook kloteblessure.

Ik doelde idd op het verschil in gewicht :p

Nja redelijk klote die examens... (al helemaal klote met je blessure)
 
Ik heb een hoog BF% dus:
volgens een maat van me moet ik nouw geen eiwitten eten, want ik heb al genoeg vet om in spieren om te zetten???:D
 
"In die poeders zitten misschien hele slechte stoffen." (moeder)
"Da's wat anders dan diejen bodybuilding, hé!" (elke keer dat mensen mij een uithoudingsactiviteit zien doen zoals lopen of wielrennen, alsof ik dat niet meer kan)
"Heb je met al die haver, fruit en vlees die je eet, nog wel een goede voedingsbasis en evenwicht in je voeding?" ECHT GEHOORD! Dan begin je toch echt aan jezelf te twijfelen :eek:
 
ik spuit niet maar probeers soms mensen te overtuigen van het feit dat je NOG harder moet trainen met roids...dat wil gewoon niet in die koppies :roflol:
 
ik spuit niet maar probeers soms mensen te overtuigen van het feit dat je NOG harder moet trainen met roids...dat wil gewoon niet in die koppies :roflol:

ja echt hoor,
je neemt je alle side effects voor lief, en dat zijn er wat hoor.
gozer ik ben met een knip in de vingers geil, er hoeft iets kleins te gebeuren en sta op ontploffen, rondje rennen en krijg een hart aanval, koppijn van de gigantische bloeddruk de eerste dagen, puisten ga zo maar door pfff.
en dan gaan ze zo'n uitspraak doen!
 
ja echt hoor,
je neemt je alle side effects voor lief, en dat zijn er wat hoor.
gozer ik ben met een knip in de vingers geil, er hoeft iets kleins te gebeuren en sta op ontploffen, rondje rennen en krijg een hart aanval, koppijn van de gigantische bloeddruk de eerste dagen, puisten ga zo maar door pfff.
en dan gaan ze zo'n uitspraak doen!

Je hebt het vast ontzettend zwaar.
 
ik spuit niet maar probeers soms mensen te overtuigen van het feit dat je NOG harder moet trainen met roids...dat wil gewoon niet in die koppies :roflol:

Nee duh, hoe kun je dat in godsnaam nou verkopen? Als je natural traint moet je veel beter op je eten letten en veel serieuzer trainen omdat je vooruitgang veel eerder stopt.
 
je traint om op te vallen :rolleyes: ja tuurlijk jij snuift tog ook om op te valle:D

domme mense blijf je houde:p
 
je traint om op te vallen :rolleyes: ja tuurlijk jij snuift tog ook om op te valle:D

domme mense blijf je houde:p

of je traint omdat je het leuk vind, als uitlaatklep kan gebruiken en omdat je er misschien plezier in heb?
domme mensen zijn er niet, mensen doen zich dom voor.
 
of ze zijn jaloers:p
 
Back
Naar boven