MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

super sayan

Die landmine 180 form wtf :roflol:

Heel veel mensen denken dat je vet in spier massa kan veranderen-.-
En ik heb bij voetbal ook dat als ik in de kleedkameer sta ze zo zeggen : Je traint al een half jaar maar je hebt niet eens een sixpack. Alsof het alleen daarom draait.

En ik heb bij voetbal ook dat als ik in de kleedkameer sta ze zo zeggen : Je traint al een half jaar maar je hebt niet eens een sixpack. Alsof het alleen daarom draait.

-.-

• Like
Waarderingen: mat

Nee idd, ik train bv omdat ze altijd hele mooie muziek bij mij in de sportschool draaien.

Ik train omdat de fitness een betere douche heeft dan waar ik op kot/kamers zit. Zo kan ik me af en toe nog eens wassen.

Ik meen dit toch echt ergens gelezen/gehoord te hebben. Mensen die voor 10 euro pm een abbo afsluiten en dan enkel om er te douchen :o

Ik train omdat de fitness een betere douche heeft dan waar ik op kot/kamers zit. Zo kan ik me af en toe nog eens wassen.

Kijk maar uit dat je je spieren er niet af wast.

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Ik meen dit toch echt ergens gelezen/gehoord te hebben. Mensen die voor 10 euro pm een abbo afsluiten en dan enkel om er te douchen :o

Hahahaha zo'n abbo bij basicfit voor de hele familie douchen voor 10 euro :roflol:

Mijn BMR in rust is 1961 en met sport erbij rond de 3138, dus minimaal 2638 kcal innemen per dag?
Wat zou jij meer eten? meer boterhammen?

Wat betreft benen trainen, een vriend zei dit tegen mij: 'Benen moet je nu niet erbij pakken. Dat zijn de grootste spieren van je lichaam, als je die traint gaat je bovenlichaam maar op 50%'.
En heb zelf al heel veel vet op mijn dijbenen, dus ik ben bang dat hoe meer ik benen ga trainen hoe dikker mijn benen worden...

Misschien hebben wij (mijn vriend en ik) het fout ik weet het niet..

:roflol:

"Zodra je stopt met je dagelijkse shake, ben je binnen een maand weer skinny" Toen ik tegen een collega's zei dat ik 's ochtends een shake drink bij het opstaan, en eentje na het sporten.

"Je voetbalt nu al 10 jaar en je hebt nog geen kuiten!" - Misschien begrijpen ze het dan

Terug
Naar boven