- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
heb je salmonella?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien geen citaat... maar ? http://www.youtube.com/watch?v=7wt0IrqoxDE
Ziet er wel verstandsloos uit. die PT is een bekende dude, maar dit ziet er vrij vaag uit

Heel veel mensen denken dat je vet in spier massa kan veranderen-.-
En ik heb bij voetbal ook dat als ik in de kleedkameer sta ze zo zeggen : Je traint al een half jaar maar je hebt niet eens een sixpack. Alsof het alleen daarom draait.
Heel veel mensen denken dat je vet in spier massa kan veranderen-.-
En ik heb bij voetbal ook dat als ik in de kleedkameer sta ze zo zeggen : Je traint al een half jaar maar je hebt niet eens een sixpack. Alsof het alleen daarom draait.
Nee idd, ik train bv omdat ze altijd hele mooie muziek bij mij in de sportschool draaien.
Ik train omdat de fitness een betere douche heeft dan waar ik op kot/kamers zit. Zo kan ik me af en toe nog eens wassen.

Ik meen dit toch echt ergens gelezen/gehoord te hebben. Mensen die voor 10 euro pm een abbo afsluiten en dan enkel om er te douchen![]()
. Voor de duidelijkheid, in mijn geval was het dus niet serieus bedoeld
.Ik train omdat de fitness een betere douche heeft dan waar ik op kot/kamers zit. Zo kan ik me af en toe nog eens wassen.
Ik meen dit toch echt ergens gelezen/gehoord te hebben. Mensen die voor 10 euro pm een abbo afsluiten en dan enkel om er te douchen![]()

Nee idd, ik train bv omdat ze altijd hele mooie muziek bij mij in de sportschool draaien.

Mijn BMR in rust is 1961 en met sport erbij rond de 3138, dus minimaal 2638 kcal innemen per dag?
Wat zou jij meer eten? meer boterhammen?
Wat betreft benen trainen, een vriend zei dit tegen mij: 'Benen moet je nu niet erbij pakken. Dat zijn de grootste spieren van je lichaam, als je die traint gaat je bovenlichaam maar op 50%'.
En heb zelf al heel veel vet op mijn dijbenen, dus ik ben bang dat hoe meer ik benen ga trainen hoe dikker mijn benen worden...
Misschien hebben wij (mijn vriend en ik) het fout ik weet het niet..