AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

:haha: no way dat jij dat iemand recht in zijn gezicht verteld. Grappig scenario schets je maar ik geloof er geen bal van :D.

waren met 5 gasten aan het trainen, stonden in groepje dus dan durf je zowiezo al meer denk ik.

Maar moest gewoon gezegd worden, gast zat iedereen te irriteren met ze commentaar

En wat was zijn reactie daar op?

mijn sportschool heeft meerdere vestigingen, af en toe kom ik op de vestiging in Breda.

Zit zon facking dikke turk iedereen trainingadvies te geven en commentaar te leveren.
ging tie tegen mij vertellen dat ik me telefoon in me kluisje moest gaan leggen :roflol: gebruikte hem niet eens..

na meerdere malen idioot trainingsadvies aan te hebben gehoord heb ik recht in ze gezicht gezet: Als je alles zo goed weet waarom zie je er dan uit als een opgeblazen olifant?
klinkt als em87?

En zijn reactie was?

dikke shitstorm, kerel was compleet over de zeik :roflol:

me setje afgemaakt en naar huis gegaan

''Je moet net voor parallel squatten anders beschadig je je knieën en zeker met zwaar gewicht.''

:haha: no way dat jij dat iemand recht in zijn gezicht verteld. Grappig scenario schets je maar ik geloof er geen bal van :D.

nou moet ik wel zeggen dat het verschrikkelijk irrie is dat die zo genaamde k*tsporters bankzitters en machinegeilende telefooncoïtus hebben tijdens het trainen
maar er is geen ene turk of bontkraag die mij zal zeggen wat ik wel en niet mag doen al staan er 5 of 10 bij mekaar
maar ik heb wel mijn postuur mee dus ze zullen ook niks zeggen:):)

nou moet ik wel zeggen dat het verschrikkelijk irrie is dat die zo genaamde k*tsporters bankzitters en machinegeilende telefooncoïtus hebben tijdens het trainen
maar er is geen ene turk of bontkraag die mij zal zeggen wat ik wel en niet mag doen al staan er 5 of 10 bij mekaar
maar ik heb wel mijn postuur mee dus ze zullen ook niks zeggen:):)

Wat heeft dat met een Turk te maken.

I smell internet gangsters everywhere.

Ik zei vandaag tegen iemand: "Quality over quantity."

Hij antwoord: "Ik moet zware gewichten nemen want ik train voor massa."

wat

wat

hij heeft gelijk want als je zwaar neemt dan neem je test lvls toe en je oestrogeen af waardoor je meer massa bouwt en meer spieren kweekt. je moet wel kleine rom gebruiken zodat je het voelt branden anders voel je de test niet door je spieren heen gaan.

ik vraag iemand om hulp met een kuurtje op de sportschool...krijg ik dit als antwoord
´nee jonguh je moet geen testosteron nemen, jouw eigen testosteron is nog hoog genoeg, je moet gewoon alleen deca nemen, dat is een eiwitspaarder en heel mild´

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

wat

wat is daar mis mee dan?

ik vraag iemand om hulp met een kuurtje op de sportschool...krijg ik dit als antwoord
´nee jonguh je moet geen testosteron nemen, jouw eigen testosteron is nog hoog genoeg, je moet gewoon alleen deca nemen, dat is een eiwitspaarder en heel mild´

Dacht hij niet dat je test boosters bedoelde?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:eek:

Terug
Naar boven