Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Vanaf 5:50 met die muziek erbij en wat hij doet/hoe hij beweegt
Ga helemaal stuk!
Saturday night fever, jouw tijd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf 5:50 met die muziek erbij en wat hij doet/hoe hij beweegt
Ga helemaal stuk!
"Je voetbalt nu al 10 jaar en je hebt nog geen kuiten!" - Misschien begrijpen ze het dan
Mijn vriendin maakt net weer de welbekende, veelgehoorde verstandloze opmerking: "Ja, Als je wat dikke bent kun je makkelijker spieren krijgen want je vet zet zich dan om in spieren".....
rrrrrrrighttttt! Heb d'r maar meteen een facepalm gegeven![]()
Ik squat, bench en deadlift op dezelfde dag. Ik volg the texas method, 1 uurtje dus.Benen biceps en borst op eenzelfde dag ?Hoe lang zit jij in de gym misschien ?
Is ook voor powerlifters, niet voor bodybuilding.Niet bekend mee ,lijkt me persoonlij ver van ideaal maar ik ken het volledige principe ook niet![]()
Mark Rippetoe's vervolg schema op starting strength.Een turk bij ons in de gym, die overduidelijk spuit.
En mij steeds "broer" noemt
![]()
Ik zei een keer tegen hem "zo man, jij bent flink gegroeid!"
Zegt ie: "Ja broer, ik gebruik amino's!"
![]()
Een turk bij ons in de gym, die overduidelijk spuit.
En mij steeds "broer" noemt
![]()
Ik zei een keer tegen hem "zo man, jij bent flink gegroeid!"
Zegt ie: "Ja broer, ik gebruik amino's!"
![]()
gebruikte hem niet eens..mijn sportschool heeft meerdere vestigingen, af en toe kom ik op de vestiging in Breda.
Zit zon facking dikke turk iedereen trainingadvies te geven en commentaar te leveren.
ging tie tegen mij vertellen dat ik me telefoon in me kluisje moest gaan leggengebruikte hem niet eens..
na meerdere malen idioot trainingsadvies aan te hebben gehoord heb ik recht in ze gezicht gezet: Als je alles zo goed weet waarom zie je er dan uit als een opgeblazen olifant?
no way dat jij dat iemand recht in zijn gezicht verteld. Grappig scenario schets je maar ik geloof er geen bal van
.