XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Mijn vriendin maakt net weer de welbekende, veelgehoorde verstandloze opmerking: "Ja, Als je wat dikke bent kun je makkelijker spieren krijgen want je vet zet zich dan om in spieren".....

rrrrrrrighttttt! Heb d'r maar meteen een facepalm gegeven :p

Mijn vriendin maakt net weer de welbekende, veelgehoorde verstandloze opmerking: "Ja, Als je wat dikke bent kun je makkelijker spieren krijgen want je vet zet zich dan om in spieren".....

rrrrrrrighttttt! Heb d'r maar meteen een facepalm gegeven :p

Beter geef je dr een palmface mang, recht op dr kaak je weet zelluffffff

Ik was aan het deadliften en was met een vriend aan het praten dat sumo deadlift meer heupdominant is.
Zegt er een opeens een turk (die ik pas naar 5x verstond omdat die zo binnensmonds praten) dat je meer je onderrug gebruikt, want je doet een hyperextension. Ik zeg dat ik het over het onderste gedeelte hebt en niet de lockout. HIj kijk me zo aan van wtf. Daarna maakt die nog de opmerking waarom ik benen, biceps en borst train op dezelfde dag.
Ik aardig pisst vraag hem hoeveel oefeningen die voor borst en biceps doet. zegt die lullo 3 voor borst en 2 voor biceps en dat hij 4x per week traint en met (zo een waardeloze) split. Nou ik heb mij omgedraaid en ben mijn oefeningen gaan doen. Volgens die vriend van mij trok die nog een heel raar gezicht van wtf.

Het was trouwens ongevraagd advies en als je al advies geeft moet het wel fatsoenlijk zijn.

Benen biceps en borst op eenzelfde dag ? :roflol: Hoe lang zit jij in de gym misschien ?

Niet bekend mee ,lijkt me persoonlij ver van ideaal maar ik ken het volledige principe ook niet :P

Hoelang heb je SS gevolgd?

Texad method is goed, was mijn eerste echre schema

Een turk bij ons in de gym, die overduidelijk spuit.
En mij steeds "broer" noemt
fpbert.jpg

Ik zei een keer tegen hem "zo man, jij bent flink gegroeid!"
Zegt ie: "Ja broer, ik gebruik amino's!"
th_Bert_Facepalm_by_ridinrail.jpg

Gekke amino's toch weer.

Haha, ik gebruik ook amino's broer.

Een turk bij ons in de gym, die overduidelijk spuit.
En mij steeds "broer" noemt
fpbert.jpg

Ik zei een keer tegen hem "zo man, jij bent flink gegroeid!"
Zegt ie: "Ja broer, ik gebruik amino's!"
th_Bert_Facepalm_by_ridinrail.jpg

mijn sportschool heeft meerdere vestigingen, af en toe kom ik op de vestiging in Breda.

Zit zon facking dikke turk iedereen trainingadvies te geven en commentaar te leveren.
ging tie tegen mij vertellen dat ik me telefoon in me kluisje moest gaan leggen :roflol: gebruikte hem niet eens..

na meerdere malen idioot trainingsadvies aan te hebben gehoord heb ik recht in ze gezicht gezet: Als je alles zo goed weet waarom zie je er dan uit als een opgeblazen olifant?

mijn sportschool heeft meerdere vestigingen, af en toe kom ik op de vestiging in Breda.

Zit zon facking dikke turk iedereen trainingadvies te geven en commentaar te leveren.
ging tie tegen mij vertellen dat ik me telefoon in me kluisje moest gaan leggen :roflol: gebruikte hem niet eens..

na meerdere malen idioot trainingsadvies aan te hebben gehoord heb ik recht in ze gezicht gezet: Als je alles zo goed weet waarom zie je er dan uit als een opgeblazen olifant?

:haha: no way dat jij dat iemand recht in zijn gezicht verteld. Grappig scenario schets je maar ik geloof er geen bal van :D.

Terug
Naar boven