XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

ik: ''wat bankdruk jij dan?''

hij: ''ja 1x85, maar dat is wel gewoon natuurlijk, doe niet aan eiwitshakes enzo''

ik: *pokerface* en deadlift?

hij: wat is dat ook alweer?

Net bij het avondeten
Moeder: 'We zagen op tv een vrouw met enorme benen en en geen sixpack maar meer een sixteenpack!'
Ik: 'Grote kans dat die vrouw dan doping (aas oid) gebruikt
Vader: Nee joh, dit is topsport, daar zijn zoveel controles. En daarnaast trainen ze nog eens heel veel
Ik: En jij denkt dat het lichaam goed kan herstellen van zoveel trainen?
Vader: Die dopingcontroles kan je echt niet omheen
Ik: even snel iets opgezocht, blijkbaar een middel 'TPG' wat gebruikt werd om dopingcontroles te omzeilen
Vader: Als dat op internet staat weet de dopingautoriteit daar toch ook van
Ik: ik geef enkel een voorbeeld, er zal nu ongetwijfeld wel weer wat nieuws zijn

Blijkbaar kan-ie niet snappen dat er grootschalig doping wordt gebruikt

Net bij het avondeten
Moeder: 'We zagen op tv een vrouw met enorme benen en en geen sixpack maar meer een sixteenpack!'
Vader: Nee joh, dit is topsport, daar zijn zoveel controles. En daarnaast trainen ze nog eens heel veel
Ik: even snel iets opgezocht, blijkbaar een middel 'TPG' wat gebruikt werd om dopingcontroles te omzeilen
Ik: ik geef enkel een voorbeeld, er zal nu ongetwijfeld wel weer wat nieuws zijn

why try :roflol:

Mijn vader is nog steeds van mening dat "zware" gewichten tillen slecht voor je is, want het is niet natuurlijk. Immers;
De oermens was ook niet aan 80kg ijzer aan het sjorren!

Ik probeer hem dan ook uit te leggen dat het juist onnatuurlijk is hoe weinig de meeste aan beweging doen, en de spieren juist niet uitdagen. En dat het zorgvuldig opbouwen van spierkracht je stabiliteit en "blessurevrijheid" eigenlijk alleen maar ten goede komt.

Maar je hebt zelf waarschijnlijk wel ervaren dat zoiets uitleggen onbegonnen werk is :rolleyes:

Mijn vader is nog steeds van mening dat "zware" gewichten tillen slecht voor je is, want het is niet natuurlijk. Immers;
Oermens doete ook zonder condoom, sloeg de vrouwen en vrat vlees rauw. strong logic is strong:p

Ik probeer hem dan ook uit te leggen dat het juist onnatuurlijk is hoe weinig de meeste aan beweging doen, en de spieren juist niet uitdagen. En dat het zorgvuldig opbouwen van spierkracht je stabiliteit en "blessurevrijheid" eigenlijk alleen maar ten goede komt.

Maar je hebt zelf waarschijnlijk wel ervaren dat zoiets uitleggen onbegonnen werk is :rolleyes:

jij traint niet heel zwaar of nog niet zo lang :roflol:

Ja ken het, kom ik na een flinke lb training thuis, beetje vertellen wat ik gedaan heb.
Zegt me moeder gelijk: ow vandaar dat je zo wit ziet, dat is echt niet goed joh

Daarna gaf ik nog als voorbeeld insuline, en dat je bij BB daarmee ook niet gepakt kon worden bij controles.

Reactie: 'Maar bodybuilding is geen topsport. En die insuline is alleen maar om je spieren op te pompen.'

I cry

Net bij het avondeten

Verkapte ik woon nog bij me ouders post.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Daarna gaf ik nog als voorbeeld insuline, en dat je bij BB daarmee ook niet gepakt kon worden bij controles.

Reactie: 'Maar bodybuilding is geen topsport. En die insuline is alleen maar om je spieren op te pompen.'

I cry

Een verkiezing is nooit een sport.

Terug
Naar boven