Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

"Wow je bent wel gegroeid. Zit je ookal aan de oats? Ik ga ook maar aan de oats."

Nog een best redelijk citaat, veel mensen in de sportschool tellen hun kcal niet en bulken gewoon met lekker veel eten. om dan "aan de oats" te gaan voor koolhydraten/kcal om te bulken, vind ik nog best oké.

Nog een best redelijk citaat, veel mensen in de sportschool tellen hun kcal niet en bulken gewoon met lekker veel eten. om dan "aan de oats" te gaan voor koolhydraten/kcal om te bulken, vind ik nog best oké.

Ik eet al veel joh ik hoef me kcal niet te tellen!!

1.76 59kg

Niet echt een citaat maar toch:

Ma wilt afvallen, en heeft dus 24h fatburn pillen gekocht bij B&F.
Volgende dag met een zak chips op de bank, dus ik zeg je wou toch afvallen?
"Ja maar met die pillen kan ik dit gewoon eten, het verbrand mn vet toch wel"

Zelfs na herhaaldelijk vertellen dat het zo niet werkt :rolleyes:

Niet echt een citaat maar toch:

Ma wilt afvallen, en heeft dus 24h fatburn pillen gekocht bij B&F.
Volgende dag met een zak chips op de bank, dus ik zeg je wou toch afvallen?
"Ja maar met die pillen kan ik dit gewoon eten, het verbrand mn vet toch wel"

Zelfs na herhaaldelijk vertellen dat het zo niet werkt :rolleyes:
Met die pillen van B&F kan dat wel hoor, die zijn echt sickenign. Vraag maar aan jesse2010.

"Je moet je duim aan de andere kant van de bar houden bij bankdrukken dan komt je pols beter onder de bar"

Beste,

Ik zag dat u een log heeft staan met daarop u kuur enz.

Nu vraag ik me af waar ik winstrol of dianabol kan halen.
Misschien dat u mij verder kunt helpen.

Ik ben een beginner en wil graag mijn vet omzetten naar spieren, ook zit ik al aan de clenbuterol om de nodige kilo's kwijt te raken.

Ik ben 24 jaar weeg 100 kilo en ben 1.74 m lang (vp 30%)

Hoop dat u mij verder kunt helpen.

Mvg *****
:roflol:

je kan maar beter in de smith machine squatten is beter voor je knieen.

Wow! Gelijk aan Clen? En shakies dan? :(

maat van me zegt hij dat hij echt moeite gaat hebben om bij te komen. 'Ik eet nu al drie keer per week frieten en 1 keer pizza en ik kom nog niet bij'. Ontbijt slaagt hij over en en middageten maar enkele boterhammen. Als je pizza in de avond dan geen 3000kcal is ga je idd niet bijkomen.
Hoe moeilijk is het toch om mensen duidelijk te maken dat je kan afvallen met 'ongezond' voedsel en bijkomen door 'gezond' voedsel. Voor de meeste mensen lijkt het alsof je enkel maar kan afvallen met 'goed' voedsel en kan bijkomen door 'slecht' voedsel te eten.

"Je moet je duim aan de andere kant van de bar houden bij bankdrukken dan komt je pols beter onder de bar"

zit best wel wat waarheid in

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

maat van me zegt hij dat hij echt moeite gaat hebben om bij te komen. 'Ik eet nu al drie keer per week frieten en 1 keer pizza en ik kom nog niet bij'. Ontbijt slaagt hij over en en middageten maar enkele boterhammen. Als je pizza in de avond dan geen 3000kcal is ga je idd niet bijkomen.
Hoe moeilijk is het toch om mensen duidelijk te maken dat je kan afvallen met 'ongezond' voedsel en bijkomen door 'gezond' voedsel. Voor de meeste mensen lijkt het alsof je enkel maar kan afvallen met 'goed' voedsel en kan bijkomen door 'slecht' voedsel te eten.

ja als je ontbijt over slaagt lukt het idd niet

Lol, heb een vriend die ook zo redeneert.
"Ik wilde wat aankomen dus ik at deze week elke dag friet, maar ben zelfs een kilo afgevallen."
:''')

'ik wil dat me armen sterker worden dan me benen' of 'wat is er mis met in een spijkerbroek trainen?'
wut?

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Niet verstandloos, maar is wel discutabel

huh ryan jij bent toch atnbb

Terug
Naar boven