AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

zou zelfs willen zeggen dat als je (als man dan wel) niet je eigen lichaams gewicht x1 kan drukken je zwak bent. Lukte mij na 3 maanden, zou zeggen dat ik daarvoor toch echt wel zwak was en vind mijn bench nog steeds erg zwak. Verwacht niet meteen als je begint met trainen sterk te zijn (tenzij je een genetic freak bent, ken verhalen van gasten die 100kg bench, 200kg deadlift en 200kg squatten eerste keer gym).

pas als je 100kg+ gaat drukken gaat het IMO wat voorstellen.

Als je die verhalen gelooft, ben je zwak, maar dan eerder van geest.:slap:

Je bent gewoon een naïef schaap :roflol:

Iemand al van infraligne gehoord? Je doet dan oefeningen in een warmtecabine en vijf minuten zijn gelijk aan anderhalf uur in de fitness ( volgens het lieve vrouwtje die het aan de man bracht op de wekelijkse markt)

Iemand al van infraligne gehoord? Je doet dan oefeningen in een warmtecabine en vijf minuten zijn gelijk aan anderhalf uur in de fitness ( volgens het lieve vrouwtje die het aan de man bracht op de wekelijkse markt)

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Heeft mijn moeder voor haar werk gedaan. Is alleen wel wat langer dan 5 minuten. Volgens mij zijn de warmtecabines rond de 30-40 graden en lig je erin met enkel je hoofd er buiten, met gewichten aan je enkels/polsen. Geen idee of het daadwerkelijk zo goed werkt als beweerd wordt, wss weer een groot deel marketing. Maar het zal vast en zeker zorgen voor heel wat meer verbranding dan in normale omstandigheden

Daarom zijn die n*gers allemaal zo ripped in afrika, gewoon sporten in het warme weer!

je zit er langer dan 5 minuten in, dus als je er 20 minuten inzit, heb je 6 uur gefitnesst. Ideaal voor mensen met weinig tijd. De powerplate is toch ook dat principe: x aantal minuten powerplate = uren in de fitness.

waarom niet in de vrieskist, dat zorgt pas voor verbranding

Vergeet niet om ook deze er bij te gebruiken voor maxium gainz

The-Ab-Belt.jpg

- Mensen die Wheyshakes vergelijken met steroïden
- Waarom zit je op fitness? leuk hoor, een beetje gewichten omhoog duwen. ik kan mijn tijd wel beter gebruiken

tjah.. :rolleyes:

van liften krijg je korte spieren

Terug
Naar boven