Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

citaat van mn moeder:

" ik ben echt trots dat ik nog nooit in een sportschool ben geweest "

bish pls

"Wel leuk dat ze een rokershok hebben hier"

Was een cabine om op hoge hoogte cardio te doen :roflol:

Yes.

2nrfz42.jpg

Twee geniale quotes van m'n werk:

"ik eet geen eiwitten, ik wil ten slotte niet breed worden".

"Oh jij eet veel eiwitten enzo om breed te worden? Ga je dan toevallig ook nog naar de sportschool?"

Die laatste verbaasde me door de serieuze toon ???

"Wow je bent wel gegroeid. Zit je ookal aan de oats? Ik ga ook maar aan de oats."

"Had een amino pil genomen voor 't trainen en was helemaal aan het stuiteren, goede pre workout."

Heeft iemand het gevoel alsof je keihard tegen iemand wil schreeuwen zodra er zo'n achtelijke opmerking gemaakt wordt? Zojuist ervaren in een kleding winkel. Zo'n mederwerkster:

"Hij raadde mij deze shakes aan, krijg je snel een sixpack en spieren van dus ik zei hoooo dat wil ik niet."

"Ben je alweer (duidend op alweer sporten na de flex cup) begonnen met sporten??"....al verschillende keren van mijn collega's gehoord op het werk als ze naar mijn eten kijken (niks bijzonders gewoon rijst met groente en kip, of rijstebloem met whey).

Hoezo ALWEER...alsof het vreemd is dat je het hele jaar door consequent eet en traint.

"Ben je alweer (duidend op alweer sporten na de flex cup) begonnen met sporten??"....al verschillende keren van mijn collega's gehoord op het werk als ze naar mijn eten kijken (niks bijzonders gewoon rijst met groente en kip, of rijstebloem met whey).

Hoezo ALWEER...alsof het vreemd is dat je het hele jaar door consequent eet en traint.

ja stop daar eens mee, jij pestkop! beetje je collega's slecht doen voelen he

Alsof je 3 maanden voor een wedstrijd pas zou beginnen met trainen en goed eten :roflol:
Vage mensen.

''Light producten zijn de ergste dikmakers, want in light producten zitten koolhydraten en aspartaam en daar word je dik van.''

Terug
Naar boven